În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 27 martie 2009

Versuri

Astazi a fost vineri, deci ultima zi de scoala din saptamana deci cea mai relaxanta, sau ... fericita zi :x A fost ciudat totul. Nu prea imi amintesc prea multe detalii despre azi. A fost intr-un fel de ceata totul... 
Si am dormit ... Da. Desigur am dormit :x O gramada de timp. Trei sau patru ore:x. Da' pentru asta tot sunt obosita. Si curand merg la un dus si apoi la somn. Maine trebuie sa merg la Ale[:x - love you beibe] si sa-l facem pe Hitler [ fuck you man] si sa fi atenta la... tot :)). Trebuie sa dau ceea ce e mai bun din mine, avand in vedere ca trezirea va fii pe undeva pe la ora 8? :|
Sper sa nu imi fie distrusa toata ziua si sa gasesc drumu' spre Ale:)). Ultima data cand am fost era cam incurcata treaba :))...
Si ... ceva versuri care imi plac: 
And I will love you, baby - Always 
And I'll be there forever and a day - Always 
I'll be there till the stars don't shine 
Till the heavens burst and 
The words don't rhyme 
And I know when I die, you'll be on my mind 
And I'll love you - Always
Bon Jovi - Always
One day I'm gonna forget your name,
And one sweet day, you're gonna drown in my lost pain.
Evanescence - Sweet Sacrifice
Blood runs cold, I feel it in my bones 
But you don't know your time is up 
And blood runs cold
Def Leppard - Blood Runs Cold
In fiecare seara ajungem in acelasi loc, Fat-Frumos, niste case mici
Iar eu stiu sigur ca am fost in castelul tau
Mi`ai spus ca nu pot sa stau mult,
Venea zmeul si trebuia va luptati
Si toti oamenii fac aceleasi lucruri
Cei singuri, inta`n casa, arunca niste chei pe masa , se duc la frigider, scot o sticla, beau, si privesc in gol
Apoi se trezesc ca din vis 
Se duc in alta camera, se aseaza pe canapea si dau drumul la televizor
In fiecare seara, mii de oameni fac aceleasi lucruri, in acelasi timp, in aceleasi case mici, Fat-Frumos...
Vama - Scrisoare catre Fat Frumos. 
Si, ca tot e vineri am avut timp sa caut cateva piese noi de la Phoenix[ sper ca asa se scrie] si sunt superbee:x. Adica acum cateva luni eram total impotriva muzicii romanesti... Insa dupa ce am ascultat Vank, Vita de Vie, Vama, Iris & altele acum gandesc diferit. In romania chiar sunt talente. Si Phoenix sunt cam in cap de listaa:x Au niste melodii :X 
Cu privire la Iris... e mult mai profunda ideea de "rock adevarat". Ii adoor:x. Si totusi, pt ca viata nu e intodeauna roz. Solistul trupei sufera de o boala de ficat si de curand a fost nevoit sa faca transplant. Totul a fost incordat vreo cateva zile, insa totul s-a clarificat. A trecut peste, iar acum este internat in Germania pentru a se reface. 
Si, pentru ca noi locuim in romania, trebuie sa se faca cateva dezbateri pe tema pretului operatiei. Undeva pe Libertatea.ro, scris cu litere enorme: 
Operaţia lui Cristi Minculescu va costa 47.000 €
si apoi, pentru a face totul mai explicit: 
Costul intervenţiei chirurgicale pe care solistul trupei Iris, Cristi Minculescu, o va efectua în Germania se ridică la 47.000 de euro. Suma va fi acoperită din Fondul Naţional de Asigurări de Sănătate.
Potrivit ministrului sănătăţii, Ion Bazac, costurile operaţiei de care legenda rock va beneficia în Germania sunt comparabile cu cele din România. Restul cheltuielilor de spitalizare vor fi suportate de familia Minculescu. Pentru că relaţia solistului cu medicii germani e una strânsă, Ministerul Sănătăţii a ales să susţină decizia interpretului de a se opera acolo.
Ce sa zic. Foarte interesant. La cate a facut omul asta pentru muzica romaneasca... Si la cat se fura in romania... Mai conteaza banii astia? 



Niciun comentariu: