În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 14 martie 2009

Trezirea.


Ok.Ieri am fost intr-o stare de somn mintal ca sa mai scriu. Nu prea stiam ce, cum sa formulez propozitiile, frazele si totul. Asa ca, daca era sa postez ceva, iesea al naibii de .. neinteles. Deci am hotarat sa aman totul pe azi. "Totul" fiind seria mea de palavrageala, si desigur, compunerile si citatele si tot ceea ce eu scriu de obicei pe aici. 

Revenind. Tocmai am descoperit ca ... stiu ce vreau sa ma fac cand sunt mare:)). Asta o stie orice copil de gradinita, insa cu cat cresti esti din ce in ce mai indecis. Eu asa am fost pana acum ceva timp[1-2 zile]. 

Ok, nu ca acum as fii foarte hotarata si alea alea, insa macar cred ca voi putea sa ma tin legata de o parte a scolii :)) Pana acum eram foarte indecisa si cu privire la profilul la care sa merg la liceu... Totusi, acum e mai limpede treaba. Insa am mai multe variante:
  1. Stiinte sociale
  2. Filologie [daca, thoamne da, se face din nou profilu la scoala]
  3. Filologie [daca ma mut la cluj]
Dintre toate astea as iubii varianta 3, insa cred ca voi recurge la 1, fiind foarte instabila 2. Lol. Mi-ar place la sociale, insa nu stiu, sa fie ceva intensiv engleza...
Revenind la alte chestii mai interesante. Azi mor de nervii... Nu am credit:)) Si trebuia sa o sun pe Zuzu sa ii zic un "Succes la olimpiadaX(" si innebunesc ca nu stiu sigur daca o iesit. Si nu mai pot de nervi :)) Lol. 
Da' nu mai suport. Dupa ce termin aici de scris o sun neaparat. La cat o muncit pt olimpiadaa:x
Si sa nu uit ieri am dat test la chimie din sistem periodic si era sa mor de ras ca toate imi dadeau numa Brom. Era stupida toata faza :)). Deci de vreo 3-4 ori gaseam numa elementu Brom :)) Lol.  
Si inca ceva:)) Am uitat ieri sa scriu, defapt eram prea ocupata ca sa imi amintesc ieri de Ciobi :)) LOl ca m-a enervat un coleg. Deci doar ca eu sunt pasnica, defapt el era cam de 3 ori cat mine si nu puteam sa ajung sa-i dau in nas, da noh, altfel ii rupeam fasu=)). Deci m-a ... enervat la culme. Oricum, e prost. E mai prost decat prevede legea. E mai prost decat cred altii. E mai prost decat prostii:)) 
Copilu ala[defapt animalu'] e singurul pe care nu il suport si pe care nu il pot vedea... 

Niciun comentariu: