În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 11 martie 2009

Scoala in mare parte.


Alt prilej, alta dovada de lasitate. Si astazi s-a intamplat acelasi lucru, doar ca, intr-o alta maniera. Au fost vreo 7 care au plecat, vreo 5 care nu erau, si am ramas 6... Nu imi puteam imagina vreodata ca... vor pleca toti si eu voi zice "Nu pot sa plec".Totusi acum a iesit rau, cel putin pentru ei... Iar eu am demonstrat ca duc lipsa de curaj... CURAJ. Si cand ma gandesc ca mai demult... puteam vinde si puteam devenii milionara... 
Am dat test, am luat 10 si am fost oarecum flexata. Ei au plecat, au achizitionat o absenta, si o promisiune de test ingrozitor pentru ora viitoare... 
Mi-e mila de ei :(. Adica nu merita asta. Pana la urma sunt doar niste ... copii. Si oricat de mult i-ar invinui profa... ora aia nu e atat de importanta, iar ei au alte lucruri mai bune de facut...
Revenind la viata mea. Astazi i-am dus extraterestrii la profa de fizica, si a fost speriata de ei. Dar asta nu conteaza. Important a fost ca mi-a dat 10. God. Si plangeam daca nu imi dadea, la cat am pierdut vremea cu desenu' ala. Lol.
Oricum. Acum am venit de la scoala si cred ca dorm. Ma doare spatele si capu'. Si nu mai suport scoala si trezitu' ala imbecil de la ora 7... E stupid! Si nu mai rezist... Abea astept vacantaaa
Si sa nu uit. Cam prin 13- 15 martie apare Eclipse, the 3rd book of Twilight Saga. Abea astept. Cred ca merg in Cluj sa iau de la lansareee, desigur daca reusesc Sambata sa merg la off. Thoamne ce dor imi e ...Nu am mai fost de o groaza de timp ... Vreo 2-3 sapt... Lol. 
Si ca tot veni vorba de off. Lol cat am ras pe drum. Adi tot avea treaba cu Vitara, desigur, pana l-am inchis cu: "Nu am cumparat-o numa pt distrus. Hello... ala ii e rolu. Sa reziste cand o bag in sant... Ca pt restu exista Golfu':))"
Si inca un lucru interesant... Am aflat la fizica ceva stupid de tampit de adevarat ...si romanesc: Dacia are 40 cp :)) Lol. Si trotineta mea de cand aveam 4 ani avea mai multi :)) 

Niciun comentariu: