În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 6 martie 2009

Brom.


Sunt inca racita, deci nu fac nimic inafara de stat in casa si bantuit netu. Nu am voie afara, nu am voie sa mananc inghetata si nici sa merg sa joc tenis.
Am uitat sa specific in primul post ca imi place sa joc tenis[de masa si putin de camp] si sa schiez. Cel mai mult imi place la munte, atat vara cat si iarna:x. Nu prea imi place la mare unde intodeauna e prea mult soare si prea cald...  
Oricum. Astazi m-am uitat la Eragoon:x[The Movie] si am fost putin zguduita de modul in care au schimbat cartea. Multe parti importante au fost taiate sau, reduse... Totusi, atata timp cat nu citesti cartea, fimul e destul de impresionant. Efectele speciale sunt frumos realizate, si mai ales actorul e dragut. :x
La un moment dat am sperat ca Brom sa traiasca. Eragon plecase in Gil'ead si batranul traia. Insa a fost omorat acolo, in fortareata :| 
Oare e doar o presimtire, sau mi se pare ca Arya a fost cu Brom. Adica, in cartea a2-a parca zicea Oromis ceva de genu: "Brom se indragostise de fata care nu trebuia, lucru care l-a dus la pierire..."
Totusi, Brom e personajul meu preferat din carte:x. Nu neaparat pentru ca a fost cavaler, ci pentru aura misterioasa care si-a creat-o cat timp a calatorit alaturi de Eragon. Si datorita vietii lui, ascunsa, care Eragon o cunoaste putin cate putin :x Mai e de admirat la el modul in care s-a sacrificat pentru Eragon. Si cum a luptat pentru a-l tine in viata. :x Si felul in care nu ii arata nimic din ce simtea, facandu-l indodeauna sa para nemultumit. Era o replica in film[nu imi amintesc sa o fii intalnit in carte] care imi place. Suna ceva de genul: "Mai bine sa ceri iertare decat sa ceri voie". Imi place mult cum suna. Si pare, un fel de scut pt cei care gresesc. Un motiv in plus sa nu fii luat la suturi. 
Oricum, majoritatea replicilor lui Brom sunt foarte bine gandite:x. Cred ca si asta e una dintre punctele care ma atrag la el:x. Pacat ca a murit atat de... devreme si nu mai participa la actiune:(. Totusi, foarte des sunt intalnite pasaje care il contin, ceea ce denota activitatea lui in timpul vietii :x Imi place muult :x 
Dupa ce citesc volumul III poate se lamureste toata treaba. Oricum nu am nimic mai bun de facut decat sa ma trantesc in pat si sa citesc. 
Abea astept sa se termine cu raceala. Eu, crezusem ca daca stau acasa imi revin.[la scoala am avut o perioada agitata], insa nu... chestia asta m-a obosit mai tare...Sper sa se termine odata

Niciun comentariu: