În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

marți, 24 martie 2009

Body Thief ...


Nu am spus niciodata despre Last.fm din cate imi amintesc. Deci, nu prea stiu cum sa explic ce ii, da' ma rog.
Tocmai am inceput sa ascult:
  • Vita de vie
  • Vank
  • Guns'n roses
  • Pheonix si care le adoor :x 
"Beat mort"[Vita de vie] e non stop pe la mine prin camera in ultima ora :x. Si sa nu mai zic de "Tot a ta"[Vita de vie] sau "Vremuri"[Pheonix] 
Astazi sau cred ca ieri, a venit diri la scoala[ lipsise vreo luna ca nush ce probleme a avut] si ne-a zis ceva ... de o revista de la scoala. Si eu mi-am dat drumu' la gura si m-am oferit sa-i fac compunere pe tema: "100 de ani de la infintarea scolii"...
Poate ca sa o mai imbunez de la faza cu balu' sau poate ...din prostie pura. Sincer? Nu am nici o idee cum ar trebui sa fie... Si o sa imi ia o multime de timp sa descopar cum as putea sa ... fac totu'... mai ales ca va fii pus in "revista scolii" [ pt prima data ceva facut de cls mea=))] 
Ar trebui sa imi vina inspiratia... sau cel putin sa... fac ceva, oricat de naspa ar fii, ca altfel ... nu imi va fii foarte lejer... Lol. Cine ma puse sa ma ofer :|.
Dar oricum... azi am dormiit :x O gramada... vreo 3 ore ... Si ce bine a foost... M-am relaxaaat:x Si am visat frumoos :x Sau ma rog, m-am trezit foarte bine dispusa[ exceptand senzatia de ameateala care apare in ultimu' timp de fiecare data cand ma trezesc cam vreo 10-15 min ...] 
Oricum e bine cand dorm... asa de bine :x In ultimul timp e singurul refugiu unde pot sa ma ... relaxez. 
Si inca ceva. Tocmai am inceput de citit The Vampire Chronicles, respectiv a patra carte din serie, The Tale of the Body Thief
Story: 
Returning to Lestat as the main character, the fourth in the Vampire Chronicles series finds Lestat impulsive and careless in the pursuit of what he wants: a serial killer in Southern Florida. Lestat is surrounded by mortals in this tale, an a new worthy counterpoint character to Lestat is introduced, Raglan James. James is a vampire hunter, and a formidable adversary for Lestat. James offers Lestat the opportunity to switch bodies temporarily with a young mortal. Against Louis' advice, Lestat accepts and discovers he hates everything about being human. He also finds that James has disappeared with Lestat's powerful vampire body. Louis refuses to help Lestat become a vampire again, and he turns to another mortal to help him trick James into switching souls, and giving up Lestat's body.
Momentan sunt pe la pagina ... 50? Abea astept sa apara adevarata actiune :x  

Niciun comentariu: