În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 21 martie 2009

Tarziu.


Cam tarziu, asa? Si totusi... nu dorm. 
Nu e ciudat.Cel putin nu pentru mine. Se intampla foarte des sa nu dorm noaptea. In weekend pot numi asta un obicei. Cel mai des de la ora 1 jumate ma apauca inspiratia si incep sa scriu. Totusi e foarte greu atunci cand trebuie sa tastez fara sa sune foarte tare butoanele de la tastatura... Dar fie, asta nu conteaza.
Practic, eu postez pe data de 21 martie, chiar daca nu am facut nimic in ziua asta si nici nu pot zice ca e 20, pt  ca nu e.
Dar fie. Astazi[defapt ieri] a fost super naspa. Cel putin la scoala doar monotonia zilnica, acceleasi fete de care m-am cam plictisit si ... nimic nou.
Totusi, pe la 8 jumate mi s-a descarcat Days of Thunder si cum Tudi stie sa ma tina de povesti si sa o lungeasca am ajuns sa ma uit la film pe la 9 jumate. Sooo, acum ceva timp s-a terminat. Si totusi... nu m-a impresionat prea tare.
Ori nu am inteles eu bine[ subtitrarea era in engleza si nu era  sincronizata cu ce vorbeau aia] si era o tema cam strange ori e chiar ... unul dintre cele mai stupide filme cu Tom Cruise. 
Au fost unele faze interesante, dar unele au fost chiar penibile. Sau poate perverse? Nu stiu sigur unde sa le incadrez. Oricum, nu a fost unul dintre cele mai interesante lucruri cu care mi-am ocupat azi ziua[defapt ieri si o parte din azi]
So. Nicole Kidman e naspa. Sau cel putin in filmu' asta nu mi-a placut. Fata ei e naspa[exceptie face paru' cret si mare care l-a avut in film] 
Tom Cruise e sexi :x I love him. Totusi e cam mic la inaltime. Ori Kidman purta tocuri, ori el are sub 1.70. Da' tot e dragut :)) Lol. Mi-a placut mult cum ii statea paru in filmu asta:x si nici nu i se vedea foarte tare nasu' ala deformat=)). 
Am reusit sa mai citesc si Brisingr si devine din ce in ce mai incalcit. Cel putin Eragon are un stil unicat de a se baga in probleme[ma depaseste si pe mine]. Nu pot sa cred cum tot jura pe-acolo. Deci el face 1 pas, recurge la o promisiune. Deci eu inteleg ca e Dragon Rider, da' la naiba sa se opreasca odata cu juraturile ca prea exagereaza:D. [parerea mea] 
Oricum trebuie sa mai citesc ca am ajuns la capitolul "nesupunere" si imi place mult cum actioneaza var-su lui Eragon[Roran]. E descurcaret baiatu'. 

Niciun comentariu: