În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 22 martie 2009

Sensibilitatea cartii.


Acum am inceput sa scriu intr-un caiet un fel de "poveste". E stupid, asa? Poate... insa dupa ce am terminat Brisingr e cam greu sa ma descarc intr-un alt mod. 

Tocmai am aflat ca Brom era tata lui Eragon si era sa fac cu inima. Deci cum a fost posibil? Nu mi-a venit sa cred. A fost totul ca un... soc. Si apoi a urmat un altul. Eragon nu putea sa faca rost de sabia lui Brom pt ca "era pierduta". Si, in final, pentru a pune capac la tot... Glaedr si Orimis au murit. Deci era cam imposibil de crezut. S-au cam aruncat singuri in prapastie, fara sa ii impinga nimeni. Dezamagitoare lupta, avand in vedere ca au fost omorati de care Murtagh si Thorn.Ei, unii dintre cei mai batrani cavaleri au fost omorati de ... niste invatacei de 0 scoala. Tragica situatia:(
Totusi, acum am inceput alta carte, care, sper sa imi distraga atentia de la Eragon si Brom si ... Glaedr.
Citate din Vampires Cronicles:
"Come on, say it again. I'm a perfect devil. Tell me how bad I am. It makes me feel so good!" - Queen of the Damned
"And she had been awakened, she had risen That music of yours could wake the dead. I'd done it again." - Vampire Lestat.
"Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we; indiscriminately He takes the richest and the poorest, and so shall we; for no creatures under God are as we are, none so like Him as ourselves, dark angels not confined to the limits of hell but wandering His earth and all its kingdoms." - Interview with the vampire 
" I kissed him suddenly, loving the warmth of him, the soft pliant feel of his near-human skin." - Queen of the damned
"In the chapple you preyed to be a saint and now I will make you a god." - Queen of the damned 
Si sa nu uit, "povestea" mea incepe ceva asemanator:

"Ii venise destul de usor sa se ridice, sa-si scuture haina plina de praf si sa zambeasca siret. Ea oricum nu mai avea puterea sa-l loveasca. Era prea slaba, sau poate prea afectata de vrajile lui. Asa ca, ridicand sabia deasupra capului, asemeni unui fulger, brazda cu ea vazduhul. Era destul de simplu si stia prea bine cum sa o sperie."

Asta e ... inspiratie din Brisingr, sau mai precis un fel de... privire spre fragmentul in care vorbeste despre dragostea Selenei si ... Morzan. 

Niciun comentariu: