În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 5 martie 2009

Febra...

Ok. Astazi l-am facut si azi am fost pusa la proba de gandire. Mi-a adus aminte de un pasaj din Eragon II. Adica, Eragon era intrebat "de ce vrei sa devii cavaler?" ma rog, mie nu intrebarea asta mi-a fost adresata, dar ceva asemanator.  "Cine o sa citeasca ce scrii pe blog?". Ei bine, mi-a luat ceva timp sa ma gandec si sa realizez ca ... nu am nevoie de cineva "abonat" la ceeea ce scriu. Ca, scriu aici pentru a ma putea destinge.Pentru a-mi putea da seama singura de modul in care gandesc. Iar, daca cineva o sa citeasca, nu ma voi simti dezamagita sa aflu, deoarece sunt sigura ca tot ceea ce scrie aici este gandit si notat de mine. 
Oricum, inca cateva detalii despre mine, cea din prezent. Am febra. Sau cel putin asa cred. Gandesc prea... limpede si oarecum profund. Nu ca altadata nu as fi in stare de asa ceva, insa acum e ceva diferit. Si mai e si termometrul care indica asta. Oricum, pana la urma o sa se termine si cu gripa asta. Si o sa vina Gabi:x
Ceva ce am scris, cu tot cu febra mea:
"Crezi in dragostea adevarata?"
"Nu. De ce as crede?  Niciodata nu mi s-a intamplat sa iubesc." fata il privi ciudat, apoi isi dadu o suvita de pe ochi, rostind enigmatic:
"Esti sigur? Si daca tu nu contezi intr-atat incat sa iti fie dezvaluita?"
El o privi ciudat, apoi glasul lui devenii pitigaiat. "Ce vrei sa zici?"
"Dragostea adevarata exista. Doar ca nu ti-a fost incredintata tie. Tu nu esti atat de ... important pentru a-ti fi oferita o asemenea... taina. Tu esti doar pionul de pe tabla de sah."
"Ce vrei sa zici?" spuse el, tragand aer in piept.
"Nimic. Doar sa nu mai te crezi regele!"
...
Ma rog, asta e tot.Ma tot gandeam la Edward si Bella... si la Lestat. Si Edward cat o iubea pe Bella. Si Lestat cum rataceste dupa dragoste. Oricum, este ceva scris la febra, deci... 

Niciun comentariu: