În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 5 martie 2009

Inceput...





Ok. Am reusit si eu sa imi termin blogu'. Oricum, fara ajutorul lui Zuzu nu prea aveam multe sanse de reusita. Totusi, am terminat, oarecum. Dar prima data cred ca ar trebui sa zic ceva de mine, nu? Eh, fie. 

Sunt Luna, sau pentru cunoscuti Yna si am 14 ani. Imi place sa ascult muzica, sa desenez, sa scriu si sa citesc.

Genul meu preferat de muzica este Rock, insa uneori mai sunt nevoita sa suport si celelate genuri. Trupele mele favorite sunt: Def Leppard, Bon Jovi, Iris, Within Temptation, Scorpions si ma rog, inca alte cateva... 

In materie de carti sunt oarecum pretentioasa. Detest literatura romaneasca in mare parte. Sunt dependenta insa de genul fantasy, romance si adventure... Seriile mele preferate sunt: Twilight,Eragon, Harry Potter, Lord Of The Rings, Vampires Cronicles, The Traveling Pants. Totusi, cartea care m-a "introdus" prin lumea magica a cititului este Singur pe lume, una dintre cele mai sensibile carti... 

Cea mai noua dintre nebunele mele pasiuni e sa merg la off road. Adoor, mai ales atunci cand aud replica, spusa intr-un mod foarte inofensiv uneori, poate chiar ironic: "Am ramas".

Pentru unii poate toata chestia asta este asemeni unei "lipse de ocupatii" insa pentru mine, incet, a devenit un fel de distractie saptamanala. In fiecare weekend pe cate un munte, si cu telefonul pregatit pentru un sms gen: " Ia Pajero si hai repede in Chei ca am ramas". Anway... Off road-ul nu e singura sursa de unde savurez adrenalina. Imi mai place sa ma plimb cu cross-ul, cu masina mai ales cand are peste 150 km/h si ma rog, sa incerc sa ridic parapanta.

Totusi nu sunt foarte puternica. Intodeauna am simtit nevoia sa am pe cineva alaturi de care sa ma sprijin, cu ajutorul careia sa ma ridic atunci cand cad. 

Si sa nu uit sa specific. Ideea de blog, si majoritatea muncii a fost opera lui Zuzu:x[ I love you, Sys]

Niciun comentariu: