În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 28 martie 2009

Nebunie nemteasca.


Am inceput sa ascult La Familia(mai precis Puya) si sa beau calciu - mama ma pune pt ca zice ca de la lipsa de calciu ametesc. De parca chiar se poate. Bine, fie, oricum nu ma deranjeaza atat timp cat e efervescent...
Ziua de azi a fost ciudata. Oarecum. Am fost la Ale, l-am facut pe Hitler... Si apoi am venit acasa, am citit umpic si dupa somn de voie :)). Si, daca tot am zis ceva de Hitler, atunci postez si moartea lui, respectiv unul dintre multele motive care mi-au facut scarba:
Moartea lui Hitler - varianta general acceptată

La 30 aprilie 1945, în toiul ultimelor lupte grele în Berlin, când trupele sovietice se aflau la mică distanţă de cancelaria Reich-ului, Hitler s-a sinucis, muşcând o capsulă de cianură şi împuşcându-se. Trupul lui şi cel al Evei Braun (cu care se cununase în ziua precedentă) au fost depuse în craterul unei bombe, stropite cu benzină de Otto Günsche şi alte ajutoare din Führerbunker şi li s-a dat foc când Armata Roşie se apropia şi continuau bombardamentele. Înainte de a se sinucide,
Hitler îşi otrăvise câinele pentru a testa otrava.
Din ultima propozitie se poate observa nebunia de care suferea. Cum naiba sa omori un animal pentru a testa otravuri?. De neimaginat. Astazi am fost complet socata de el si de faptele lui, de viata si de tot...
Eu sunt total impotriva nemtilor. Bine, aveam o perioada, respectiv atunci cand eram fana TH obsedata, dar atunci cand am lasat-o mai moale mi-am dat seama... cat de rai sunt:)). 
Eh, deci multi zic: "Doar Hitler a fost un nebun... Restul nemtilor is ok"... Nu vreau sa fac discriminari, nu am nimic cu actualii nemti, insa cei din vremea Celui de-al 2lea razboi mondial erau ingrozitor de ... rai! 
L-au sustinut pe Hitler, si asta e singura explicatie pt toate crimele care le-a facut omu' acela! Pacat ca TH sunt nemti =((. Bine cel putin ca sunt sensibili si nu-s nazisti :)
Revenind, pentru ca Hitler nu a fost destul de tare sa ma faca sa plang, atunci a trebuit sa apara altceva. Un fel de amagire ... "Azi mergem la off, da' pe la 4" .  How nice... Si desigur. Eu la 3 am adormit, la 6 m-am trezit si nimic... Desigur ca nimic... 
Totusi ma apuc sa fac ceva teme pt ca maine sigur merg :x Ahh:x 
Si poza asta e super soada. Defapt el e sod. Dar avand in vedere ca asta am pus-o prima si la proiect, o pun si aicii:)). Lol.


Niciun comentariu: