În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 8 martie 2009

Inspiratie prea multa.


Ok. Tocmai am terminat de recitit "Eldest" [Eragon II] si sunt foarte incantata de final. Adica a fost pe masura asteptarilor mele, chiar mai bun decat mi-l aminteam. Acum sper sa am timp sa citesc Brisingr[al treilea volum al ciclului Mostenirea]. Am si pus poza cu coperta de la Brisingr, pentru ca imi place mult dragonul :x. Este singurul care a mai ramas din generatia cavalerilor de demult, inafara celui lui Galbatorix. Oricum, imi place pana si numele lui: Glaedr
Acum urmeaza sa citesc putin la geografie. Stiu lectia de data trecuta, insa... tot trebuie sa o citesc de cateva ori, ca altfel :|.
Si acum, am avut din nou inspiratie, si am scos ceva, la care am dat si titlu:
"Sau poate eu eram?"
Mi-am scos ochelarii si mi-am inchis pleoapele, incercand sa-mi odihnesc privirea, apoi, cu ochiul critic am incercat sa ma asociez cu ceilalti. Insa toti erau prea ciudati... Sau poate eu eram? De la conceptia personala asupra lumii, pana la genul muzical, tot ne diferentia. Parca erau dintr-o alta galaxie...  Sau poate eu eram? 
Modul in care acordau atentie tuturor detaliilor lumesti. Cum ii deranja aspectul fizic, situatia financiara... Si totusi, ei singuri se distrugeau. Cautand mai multa popularitate se luptau, nefiind constienti de modul in care isi sfasiau sufletul, gandirea... 
Si semanau mereu cu niste nebuni...Si erau. Sau poate eu eram? 
Cam asta e... one-shot-ul de azi. :)) Thoamne ca ma apuca tot mai des. Sa nu va ganditi ca sunt atat de bolnava incat sa pun in fiecare post cate o creatie, chiar nu mi-am propus, insa pur si simplu ma apuca cand scriu pe blog :))

Niciun comentariu: