În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 9 martie 2009

Normal day



Astazi a fost destul de ciudata intreaga zi. Nu stiu ce sa cred. Adica m-am dezamagit. Adica credeam ca pot mai mult. Adica eram sigura ca pot sa o fac. Si apoi... nu am mai avut curaj. Sau pot sa ii spun altcumva? 

Nu stiu ce sa cred despre mine. Cum spune o persoana inteleapta mereu. "Am o fire camelionica". Adica cu cateva minute inainte de intrebare decisiva, as fi facut-o. As fi luat ghiozdanul si as fii iesit pe usa. Da' cu cateva secunde dupa, adios! Nu prea stiu de ce nu am putut. Adica de obicei mi-e usor sa nu ma gandesc la urmari... De obicei fac prostii fara sa am constiinta sau alte chestii, insa azi a fost... ciudat si prostesc de diferit. Nu pot sa inteleg ce mi se intampla. 

Ce ii cu mine nu mai inteleg. Totusi nu am stiut nimic. Si a fost ingrozitor. Si regret ca am stat, pe o parte, insa pe de alta, sunt heppi. O ora plecata in plus la vara, cand nimeni nu are chef de stat si cand e un soareee de te topesti [oribila treaba]
Acum vorbesc pe yahoo. Interesant, nu? Treaba asta e ciudata. Totul e prea fals... si totusi... prea adevarat. Ei exista, insa nu stii niciodata in ce proportie in viata reala sunt aceiasi cu cei... online. Oricum. Gandesc deja prea stupid. Iar mi-e cald. Stau in maieu again. Si maine trebuie sa merg la scoala. Si trebuie sa am grija la tot. Inclusiv la ... colegi. Inclusiv la profi. Inclusiv la mine insumi. 
Revenind la pasiunea mea, tocmai am ajuns la pagina 104 la Brisingr. Cat imi place Eragon. Devine din ce in ce mai ganditor. Si elfii sunt atat de cool :x Si regina lor e foaarte draguta :x 
Imi place foarte mult. Iar a "aparut" Brom prin peisaj, ma rog, amintirea lui in capul lui Eragon. Era la un sfarsit de capitol, si suna ceva de genul:
"Stia ca, undeva spre sud-vest, se afla locul in care Brom zacea inchis in mormantul sau de diamant. Ar fi vrut sa se abata din drum pentru a-l vedea dar nu indraznea. Daca Galbatorix descoperise locul, pesemne isi trimisese deja ciracii sa-l astepte acolo.
- Ma voi intoarce, Brom, spuse.Fagaduiesc .Ma voi intoarce candva. "
M-a impresionat oarecum acea promisiune. Si era sa dau iar lacrimi pe-afara. Dar nu a fost sa fie. Oricum, Brom e mai mult decat un personaj. Abea astept sa citesc partea in care Eragon ajunge la mormantul lui, poate atunci o sa mai fie cineva cu el, care sa ii ofere cateva detalii despre viata lui.:x 
Si ca tot veni vorba de citate cu Brom din carte, another one: 
" - Chiar daca Oromis ti-a fost adevaratul profesor, tocmai mi-ai dovedit ca nu esti mostenitorul lui, ci al lui Brom. Brom este singurul, in afara de tine, care ar fi putut sa se vare in astfel de incurcaturi.Esti aidoma lui. Cauti nisipuri miscatoare si te afunzi in ele."
Asta a fost o replica a reginei Islanzadi, conducatoarea elfilor:x 

Niciun comentariu: