În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 11 martie 2009

Inspiratie.


Tocmai m-am trezit si m-am hotarat sa vad cum mai sta treaba cu scoala. Am doar tema la mate, de repetat la istorie ... si atat. 
Pana la urma nu a fost foarte naspa azi. Nu am avut atatea cate am crezut. Totusi, tre sa le fac...
Da' nu acum. Inca nu m-am trezit in totalitate. Si am inspiratie... Lol.


"Inchizi ochii si observi ca totul e diferit. Lumea accea falsa, in care te zbateai zilnic sa traiesti a apus, iar tu ai renascut in propria galaxie, in propria imaginatie traindu-ti visele si razand la fiecare noua realizare...
Bucuria iti impodobea mereu chipul, oferindu-ti o adevarata frumusete sufleteasca... Iar ceilalti erau alaturi de tine, zambind, impartind bucuriile, visele, legand bine nodul prieteniei... Si tu erai samburele vietii in intregul univers... Erai soarele in jurul caruia se invarteau toate celelate astre...
Ai creat o lume intr-o secunda, insa ai distrus-o in trei minute. Atat doar ai reusit sa inchizi ochii. Doar atat ai reusit sa te ascunzi de durerea falsa a lumii... Doar atat ai putut sa te deghizezi, crezand, ca ai reusit sa iti atingi telul si sa ajungi la stele... "
Nu e foarte reusita, dar am scris-o pe moment. Si m-am trezit :), deci trebuie sa incep cu temele. Lol. Cat am la matee... Oh. Urasc mate. Urasc mate. Urasc mate. Dar e si asta materie si e si una importanta pe care se bazeaza multe. Si eu trebuie sa ma chinui sa inteleg ceva. Lol. Imposibil. Poate doar in vise... 
Oricum acum cautam o imagine si am gasit-o pe asta. Lol cat imi placee :) 
Anyway. Am incheiat-o. Revin cu alt post later, maybee :)... 

Niciun comentariu: