În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 22 martie 2009

Sensibilitate.


Iarasi e tarziu. Si din nou sunt treaza. Totusi nu e o problema. Acum sunt ocupata sa descriu cam ce s-a intamplat prin Brisingr si ce am facut azi. Sa incep cu rezumatu' zilei de azi, si abea apoi sa filozofez pe baza cartii. So:
  • am citit Brisingr de dimineata
  • m-am trezit la 10
  • m-am uitat la TVu' 
  • am jucat tenis de masa
  • mi-am facut ceva din tema la mate.
  • am ascultat Whitesnake... Scorpions... Whitesnake... Scorpions ... 
cam asta e pe scurt, deci ... sa incep cu "filozofeala".
Prima data, sau ma rog, atunci cand am citit replica Angelei din carte, respectiv: "Brom a iubit o femeie care l-a dus la pierzanie" - sau ceva de genu - am crezut ca era Arya. Totusi am crezut gresit. Era defapt Selena:x
 Si Eragon e fiu' lui Brom[ dintre toate socurile, asta a fost cel mai ... mare. Nu am crezut vreodata ca Brom era tatal lui Eragon. Si dupa cum a povestit Oromis, toate se leaga... 
Si mie imi place ideea. Intodeauna l-am iubit pe Brom:x... Si partea in care pur si simplu am pufnit in lacrimi a fost: "Oricât ar încerca, nici o făptură nu scapă la nesfârşit de moarte, nici măcar elfii şi spiritele. Pentru toate există un sfărşit. Dacă eşti aici, Eragon, înseamnă că sfârşitul meu a şi sosit. Sunt mort, iar tu ştii că ţi-am fost tată..." De obicei plang si la filme si la carti, insa acum a fost diferit. Simteam ceva care ma ... rodea pe interior dupa ce am terminat de citit replica asta...
Totusi nu stiu ce sa cred. E un soc inca. Nu am visat niciodata ca Eragon sa fie copil la Brom :x. Si nici ca Brom putea recunoaste[in amintirea daruita de Saphira] ca este mandru de fiul sau. Mi se parea ca intodeauna era ... foarte distantat de Eragon. Mereu nemultumit. Si apoi brusc, recunoaste ca este fericit ca este tatal unui cavaler[defapt el insusi fusese asa ceva, dar fie...]
Totusi dupa tura de plans a aparut un pasaj in care erau descrise inimile de dragon, si modul in care Galbatorix isi inzeceste puterile mereu. A fost ciudat sa citesc astfel de chestii de gandire dupa siripoasele descrieri ale dragostei lui Brom fata de Selena
Totusi nu am inteles ceva. Cum se poate ca Brom[ avea vreo 60-70 de ani pe atunci] sa ii placa la Selena. Bine, poate era agil, puternic &  co, dar tot arata ca un mos :(. Ce gusturi ciudate avea saraca femeie :(...
Totusi. Acum am ascultat WT - Somewere si cand Sharon incepe sa zica:
"Lost in the darkness, hoping for a sign
Instead there is only silence,
Can't you hear my screams?
Never stop hoping,
Need to know where you are
But one thing's for sure,
You're always in my heart

I'll find you somewhere
I'll keep on trying until my dying day
I just need to know whatever has happened,
The truth will free my soul"
pufnesc in plans... Imi aduce aminte de pasajele in care Oromis ii povestea lui Eragon cum Brom a plecat sa o caute... Deci e insuportabil modul in care melodia se potriveste cu ... situatia. Ma everveaza.
Datorita faptului ca iarasi am stat pana noapte tarziu am scris totul ca si cum as fii facut-o in 21. E ceva... strage dar e la fel ca mine si se accepta. Deci, sigur mai scriu azi ceva[defapt maine, mai precis la dimineata.] 

Niciun comentariu: