În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 30 aprilie 2009

Am pasit cu stangul





Am pasit cu stangul. 

Ok. Tocmai am pasit cu stangul. Dreptul era intepenit langa bara rece de metal a metroului. Desigur, m-am cam impiedicat pana am ajuns cu ambele picioare pe trotuarul subpamantean al garii, insa am fost intreaga. E obisnuit sa te impiedici si sa nu cazi, asa?

Oricum. Mi-a fost usor sa descifrez scrisul curat, ordonat care suna cam asa: "Bine ati venit. Doriti sa postati, trei pasi spre stanga"

Desigur. Am pasit cu stangul din nou. Dreptul era lipit de asfalt. Guma nenorocita! Defapt roman nenorocit! Inca in romania nu se stie de "cos de gunoi" Dar fie. Nu asta conteaza. Am facut pasii si am dat cu nasu' de o usa. Am urcat scarile si am revazut scrisul ordonat: "Impingeti"

Am impins si am ajuns aici. Destul de tare, nu?
Deci, sa incep sa postez. Sau pana acum postasem? Ma rog, nu conteaza.

Asta a fost ceva de moment, care mi-a venit cand am postat pe blogu' cu Ina si Dana. Ma rog. Acu sunt obosita[cand nu's?] si cred ca voi dormii :x O gramada de ore de somn :x Bine ca am ajuns la 1 si acum pot sa doorm.

Joc MyBrute. E super tare:x. Chiar daca ma bat unii mai mult decat ar trebui, chiar daca is la lvl 6m, mie tot imi place...L-am pus pe Serbi sa-si faca bruta si sa ma provoace. Iai ce bine ca l-am batut :)). 

Acu nu stiu ce as mai putea sa fac inafara sa dorm, si desigur, sa citesc The Vampire Armand:x Am pus 3 av-uri cu Claudia:x Oh, eternul copil :x O adoor... Defapt o adoram ... Pacat ca a murit :( Era cea mai dulce... O gura de aer curat printre ... mizerabilii aceia de vampiri ucigasi :X Era o floare pura printre ei :x 

Niciun comentariu: