În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 2 mai 2009

Amadeo visand ...






























 


Iubesc ploaia. Ador stropii reci care danseaza armonios, alintati de vantul inghetat. De multe ori prefer picaturile cristalizate, plansul norilor in schimbul lacrimilor mele. Ah! Imi vine sa rad! Lacrimi? Ce-s alea? Cred ca nu am mai simtit gustul sarat pe obraji de mult... Nu plang niciodata. Sau poate azi am facut-o? E greu de tinut o socoteala, avand in vedere ca niciodata nu pot plange cu motiv. Intodeauna din confort...
Hohotesc. Vecinii urla. Bill Kaulitz rage si cainele latra. E cam haotica treaba. Ma ameteste. Parca e un cor de nebunii aici. Ma face fericita.
Dar ah! Am neglijat subiectul. Descriam lacrimile. Si faptul ca eu nu plang cu motiv. Destul de normal, cred. Dar asta ce conteaza... Sarutul aglomerat al norilor. Asta e mai bine de descris. Si combinatia energiilor... Zgomotul, lumina... Si teama incrutata in sufletele lor...
Nu mai am inspiratie. Atat doar.

Asta am pus-o si pe blogu' cu Ina si Dana. Defapt acolo am scris-o prima data. Ma rog, acum nu imi vine nimic in cap. Sunt prea ... cred ca indregostita e cuvantul potrivit pentru ce simt cand citesc "Vampirul Armand". Desigur, nu se ridica la nivelul lui Lestat. Nici macar nu se compara. Dar e ... sensibil, cuminte...
Eh, a inceput sa povesteasca despre viata lui, despre modul in care "s-a nascut in intuneric", cum l-a iubit Marius:x.
E magnific... Defapt nu credeam ca voi putea citi cartea. M-am simtit ingrozitor cand am citit ultimele randuri din "Memnoch The Devil". Aveam un sentiment ca nu voi mai citi nici o carte din seria Cronicile Vampirilor care nu il are ca personaj principal pe Lestat...
Oricum... acum urmeaza sa plec. :x Trebuie sa conduc, again:)). Nu am mai facut asa ceva de o gramada de timp. Saptamana trecuta a fost o goana dupa :-?? sincer cred ca dupa nimic.
Oricum. Am vazut o gramada de filme: "Phantom of the opera", "Twilight", "Gabriel", " Interview with the vampire".
Ma rog, doar pe primul l-am vazut o data. Restul le vazusem cu mult timp in urma si... le-am revazut :)
Alaltaieri Phantom of the opera Interview with the vampire si Gabriel
si ieri Twilight[yeah, acasa si la bunica-mea de 1 mai...] Am adormit cu laptopu' pe piept pe la 12 si la 4 m-am trezit cu Twilight in timpul meciului de baseball. [desigur, eu dau intodeauna sa se repete^.^]
In orice caz, m-am uitat cateva minute, si apoi am inchis ochii automat si am pus lapopu' pe jos...
:X Oricum am avut cosmaruri :)). Nu stiu de ce :-??. Cred ca ... de la prea multi vampiri. In orice caz... era ceva cu un nemuritor care omora. Si care urmarea si pe oamenii cunoscuti mie ... Si eu ma luptam:-? Ma rog, ceva stupid. Delirez in ultimul timp. Oricum...
Sa nu uit. Amadeo. Ador numele :x Trebuie sa fac ceva sa il folosesc... Pacat ca nu cunosc pe nime atat de sensibil ca el, sa pot sa-i zic asa:)). In orice caz... e fantastic ...
Acum ma duc. Trebuie sa fac un dus. :x

Niciun comentariu: