În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 25 mai 2009

Traind vesnic.



Vine o vreme pentru oricine când ideea de eternitate devine pentru o clipã insuportabilã.
Locuitul în umbre,avându-te doar pe tine ca şi companie putrezeşte într-o existenþã solitarã, goalã.
Imortalitatea pare e idee bunã pânã îţi dai seama cã o sã ţi-o petreci singur.
[by Lestat in Queen of the damned]
Am mai dat o tura prin cimitir[desigur, m-a trezit Serbi. Nu e cimitir. E doar o portiune cu iarba si morminte unde erau ingropati 4 oameni. Oricum. A fost interesant. Am mai citit vreo 50 de pagini si am ascultat cum canta pasarile. Era sa plang pt ca mi-am amintit ca lipseste camera. Erau o gramada de peisaje faine. Soarele era chiar la asfintit si isi revarsa ultimele raze peste orasul care se pregatea de somn. 
Era fantastic. Mi-a placut mult. 
Dupa  un timp a venit o pisica. Era roscata si s-a apropiat incet de mine. Apoi a sarit peste gard. A fost o senzatie gen: "unde mama naibii fugi, pisiii?". Dupa ce nu mai vedeam de gard[ era soarele la asfintit si nu era prea multa lumina... bla bla] am mers si m-am sprijinit de marmura. Era rece si imi dadea fiori. Mi-a placut. Mult.
Acum ar trebui sa dorm. Maine am engleza. Abea astept. :x O sa dorm la ora aia:)). 
Oricum.Mi-am dat seama de ceva.
Poti sa traiesti vesnic. Sau cel putin mai mult decat o suta de ani. Sub pamant la doi metri, cu o gramada de ganganii care te mananca incet, dar cu o cruce deasupra unde iti este incrustat numele. 
Si mai e ceva. Oricum, data nasterii si amintirile despre tine raman si mai adanc intiparite in mintile persoanelor care te-au iubit. 
Mi-a venit pe moment. Suna ... ciudat. Da' mie imi place. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

What?Ideea sa traiesti vesnic e minunata!
Sa fim seriosi, daca traiesti vesnic iti poti face si jumatatea sa traiasca vesnic.Anyway..
Mi-a placut ce ti-a venit pe moment, chiar daca suna groaznic de adevarat :)