În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

marți, 26 mai 2009

The Best: Anne Rice


Ok. Astazi a fost ... fain. La scoala am stat cuminte si nu am facut aproape nimic( sunt un copil inofensiv in general). Doar m-am plimbat prin curte cu Zuzi si am stabilit ultimele detalii la intalnirea noastra si am facut ceva planuri de vacanta. Maine o sa vina la mine Zuziii:x Abea astept. :x In rest am stat la ore si am citit Interviu cu un vampir si am ras cu Simona la prima ora de mate. Si apoi am venit acasa unde am incercat sa dorm. 
Degeaba. Mama mi-a promis ca imi cumpara "Mumia or Ramses The Damned" si eram obsedata de actiune. Suna cam asa: 

"Ramses al II-lea, sorbind din cupa cu elixir, devine Ramses cel Blestemat., osândit pe vecie să pribegească prin lume, singurul muritor care a căpătat nemurirea. Trezit la viaţă în opulenta Londră edwardiană, Ramses se îndrăgosteşte de Julie Stratford, fiica arheologului care îi descoperise mormântul. Dornic să-şi revadă pământul natal, pleacă în Egipt, însoţit de Julie şi de prietenii ei apropiaţi. În cursul vizitei la muzeul din Cairo, regăseşte mumia Cleopatrei. Dragostea lui pentru ea, neschimbată de-a lungul secolelor, îl va detrmina să acţioneze într-un mod care îi va pune în primejdie pe toţi cei din anturajul său."
Mi-am dat seama ca o ador pe autoare. Ea l-a creat pe Lestat, ea a facut lumea vampirilor si ea a reusit sa descrie totul de parca ar fii realitate. Asa ca, dupa primele pagini din Mumia am inteles ca, asemeni carilor din Cronicile Vampirilor, Mumia e o carte fantastica:x. 
Asa ca, plictisita de bombanitu' lui var-miu am plecat in sus unde m-am catarat intr-un copac(lol. prima data anu' asta) si am citit o gramada din carte. Da' am observat ceva. Nu-mi plac numele. 
Bine, Ramses suna bine, da Julie? Gosh. 

Ma rog, acum ma duc la somn. Nu am prea dormit. 
Avatarele pe care le-am pus sunt de pe ceva site. Cica is facute de una Sara. Felicitari ei. 

Niciun comentariu: