În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 27 mai 2009

Don't have an ideeea. Just Zuzu :x.


Ok. De vreo cateva minute a plecat Zuzi :(. Ma rog... Azi a fost super :x. A venit pe la 5 si a stat pana la 9 jumate. Putin, da' mai mult decat am crezut. 

Ma rog, a fost fantastic:x. Ne-am uitat la Gossip Girl, am mancat Bake Rolls, am baut suc natural si Dew, ne-am uitat la poze si am avut o discutie interesanta si lunga legata de carti. 

Acum ar trebui sa-mi repet la istorie ca maine dau test da' mi-e lene. Mi-e foarte lene. In orice caz... as vrea sa ma uit la gossip girl. Da' nu stiu daca am timp :(

Tre sa dorm ca-s obositaaa. :)) Nu mi-a ajuns 1 ora de somn. Oh! M-am tuns. Defapt doar varfurile putin, deci nu se vede. 

Momentan m-am gandit sa pun Gossipu' pe laptop si incerc sa il pun. Cred ca o sa termin postu' asta. N-am inspiratie.

X.O.X.O Gossip Girl. Just a joke 

Niciun comentariu: