În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 25 mai 2009

Interviu cu un vampir in cimitir.


Oricat mi-as dori, oricum nu se intampla. E o prostie sa mai cred ca va fii iar ca la inceput. Si daca ar veni din nou, totul ar fii schimbat. M-a facut sa fiu altfel si totusi ... la aceeasi.
Ma rog. E o prostie sa incep sa zic tot pentru ca nu merita. Mi-e scarba sa-mi amintesc. Mi-e greata sa ma gandesc la "ce a fost". Oricum nu prea conteaza. Important e doar "ce e" si "ce va fii". Altceva nu merita sa fie luat in seama. 
Astazi am vorbit cu Ana. Si-a facut blog. [ e in stanga.] Pacat ca e doar la inceput. Aveam de gand sa-l citesc :)). Ma rog. O sa fie mai mare peste cateva zile, cand sper ca va posta. :x 
Astazi a fost naspa la scoala. Nimic interesant. Doar Simona care facea urat si profele se holbau la ea:)). Am luat 2 de zece la Geogra si Bio si trebuia sa merg in centru sa imi iau o carte si sa trec pe la biblioteca, da ciuciu. Mi-e leneee. Prea leneee. 
Azi am stat toata ziua in cimitir[ da, cimitir] si am citit. Sper sa nu se sperie nimeni. Nu pare chiar atat de ciudat pe cat suna. 
Acum a trebuit sa cobor pentru ca erau niste tipi dubiosi care jucau fotbal[ bine, o imitatie de fotbal] si nu-mi placeau. Ma rog, acum cred ca... o sa vorbesc cu Rux :x.  Sau mai caut niste poze pe care sa le distrug in Picassa. (haha) 

Ah. Si sa nu uit. Acum citesc "Interviu cu un vampir". Defapt o recitesc. Pana maine cand ajung pe la Sapho ma mentin cu asta:x. Lestat pare de-a dreptul rau. 
Si in poza e Claudia, tipa aia mica si draguta care a fost experiment esuat pentru Lestat. Ma rog. 

Niciun comentariu: