În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 20 aprilie 2009

Adrenalina


Deci tocmai am terminat de pus noul skin si sunt multumita de cum a iesit, chiar daca nu ma caracterizeaza deloc. E roz, e pufos... Eh, da' mie imi place. Cel putin pentru un moment e ceea ce ... vreau sa fie :). 
Azi e prima zi acasa. Am venit definitiv de la bunica-mea. Ce bine e acasa :x 
A fost o zi ... foarte cool. Am plecat pe la 1 de la bunici, am stat vreo jumate de ora acasa, si dupa am plecat la Chei cu Vitara :x.
Azi a fost o zi magica din mai multe motive: 


  1. Vitara a fost descoperita, in intregime fara prelata :X
  2. S-a urcat mama in Suzuki 
  3. Am condus tot drumu' de la cabana de jos din Chei pana la locu' de start :x
Mi-a placut mult :x Stiu sa merg si mai tare :x Inainte nu mergeam cu mai mult de 20, da' acuma accelerez mai cu talent :x
Totusi nu stiu de ce, mi-e interzis sa merg cu crossu'. Nu pot sa inteleg. Se poate cadea usor cu ele, da' e stupid, pentru ca am zis ca vreau doar sa merg cu 40 km/h
De 1 mai tot nu stiu ce fac :)). Asa zic de parca muncesc mult... Da' ma rog. Exista doua posibilitati
  1. Raman acasa si caut pe careva care nu face nimic si facem ceva 
  2. Merg cu ai mei[loool] si mai termin vreo trei carti.
Oricum, totul va iesi bine. Fiecare are parti bune si proste.[ma rog, varianta 1 e cea mai surazatoare :D] 
Ma doare spatele, defapt ceafa :)). Cred ca de la ... prea multe lovituri...
Am uitat sa zic. "Hristos a inviat". Astazi e a treia zi de pasti[daca nu ma insel] si e ziua in care [obicei stupid in Ardeal] baietii vin cu sticluta sa ude fete[sticla de parfum] 
Asa... Si cum de obicei nu suport sa pun a 45678...87654 tipuri odata, prefer sa evit asta. Eh, e  normal sa suport pe vreo 3-4 da' exista unii care pot fii evitati. Asta e si adevaratu' motiv pentru care am luat-o azi pe munti ... A fost draguta ideea cu plecatu'... 
Am uitat sa zic de poza. Am gasit-o azi,cand cautam ceva poze cu mine. Ma rog, asta e ca un fel de promisiune. Cel putin eu asa vad poza asta:X. O vad, si ma gandesc: "La 18 ani pot sa am propria mea <> cu care sa zbor". 

Niciun comentariu: