În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

marți, 28 aprilie 2009

Vampires Cronicles.



Prostie! Am chef sa scriu ceva si nu stiu cum sa incep. Ma doare capu' si ma enerveaza deja scoala. Vin TEZELE! Ce fericire. Deja timpu' pe blog e limitat, ca deh, e necesar sa fac exercitii pentru romana. 
Ok. Imi vine sa injur. Vreau sa injur. Da' nu pot aici. Ma enerveaza de mor toate astea! Parca s-au pus exact ca sa innebunesc eu. De ce naiba trebuie sa fie soare, cald si sa vina tezele? Mie nu-mi place soarele.Nici caldura...Astea ajung. De ce naiba mai trebuie sa fie si "TEZELE"? 
Si cartea... Nu o mai termin odata! Ma dor ochii. Nu o mai pot citii pe laptop. E ingrozitor. Am cearcane de la nesomn. De cateva zile nu mai pot sa dorm. Am o perioada oribila. Nu stiu ce se intampla. Cred ca innebunesc. Sau oare sunt deja nebuna? 
In orice caz, ar trebui sa schimb subiectul. Altfel nu stiu ce ajung sa scriu pe-aci. Deci, cum am zis mai sus, citesc pe laptop o carte, respectiv "Memnoch, the Devil". Si facand abstractie de ochii rosii si durerile de cap, actiunea e fantastica:x 
Il ador pe Lestat. Imi place Roger. Memnoch e dulce...Asta a fost una dintre cele mai bune carti. Pacat ca e ultima cu Lestat, defapt acum urmeaza sa citesc "The vampire Armand" care e, din cate stiu, scrisa prin ochii lui Armand :x
Abea astept sa o incep. Chiar daca Armand nu il ajunge pe Lestat, cel putin e ...vampir. Si e foarte sensibil. Si e mic, sau era mic cand a fost transformat. :x 
Lestat... Lestat... Lestat. Il adoor :x E mai mult decat ... oricare alt personaj. E complex, e rau, e fantastic:x 
Acum ... nu am ce sa fac, deci ma duc sa citesc, si poate si plang putin. Simt nevoia. Imi sta in gat.  Si stiu ca daca o fac, ma eliberez. Asa a fost intodeauna. E normal sa plang. E normal sa curga ... lacrimi. Mult mai bine decat sange... 
In poza cred ca e Memnoch. Nu's sigura. In orice caz. 

Niciun comentariu: