În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 24 aprilie 2009

Dorinta noptii implinita. :x





















  
Tocmai mi-au trecut emotiile. Deci nu am fost sa fac nimic cam zece minute, timp in care aia de pe blt.ro s-au chinuit sa-mi trimita doua mail-uri.  Acum e mult mai bine... M-am relaxat dupa ce am citit: Contul dumneavoastra a fost inregistrat! Va rugam sa va validati contul in decurs de 60 minute apasand pe acest link www.bla bla bla.com.  Si apoi: Contul dumneavoastra de e-mail a fost validat pe site-ul nostru. Va rugam sa ne apelati la 0733 258 *** de luni pana vineri in intervalul 11-18 pentru a verifica datele de livrare. 
Am inceput sa dansez prin casa:x Sunt atat de fericita :x O sa-l vad pe Thomaas :x Si pe Marco :x... Si pe Empuu[numele lui de strut a inceput sa-mi placaaa] Thoamne ce bine eee :x 
Si merg cu Zuzi :x Zuzi:x Zuzi:x How much I love her :x Yeah :x
Uhm... Si am mai facut cateva poze azi[ vreo 100 =))]. Cateva mai sus :x Lol Emokids :x De cand cu camera reparata apar o gramada de pozee :x
Cat imi plaac :x 
Sa nu uit. Poza cu nasu si CNMVu' e made by me :x Si  nasu' e a lui Simona[neah ca am scris ca tu esti :P] Decii ... :x I loove it :x and I love her 

Niciun comentariu: