În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 23 aprilie 2009

Geniu romanesc, Tudor Chirila :x















Zidurile stiu ca ne-am iubit
Usile trantite ne-au privit
Toate sambetele astea-n care ma prefac ca ma distrez
Adormeam ca pruncii pe covor
Nu stiam c-avem si dormitor
Un sarut dura pe-atunci cat discurile cu Pink Floyd
Ne-am iubit atat de mult incat am declansat razboi...
[Vama Veche - Cantec prost]
Celor care cred ca lumea asta cu iubire va scapa
Celor care cred ca Dragostea va mai schimba ceva
Le vom cinta, le vom cinta le vom spune asa:

Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa nu uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure dragostea
Niciodata sa nu uiti de inima ta

Celor care cred ca Visele nu pot muri,
Celor care stiu ca Ura nu naste copii
Le vom cinta, le vom cinta le vom spune-asa

Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa uiti de inima ta

Vama Veche - Epilog.
Eu ti-am alergat prin vene
Ti-am suflat cu dor pe gene
Eu ti-am upgradat sarutul
Ti-am iubit necunoscutul...

Am fost zmeul tau mereu
Sa ma tii in vant nu-i greu
N-ai stiut sa tragi d sfori
Am cazut de mii de ori...am cazut de mii de ori...
Trebuie sa zbor...
[Vama - Zmeul]
Tocmai am reinceput sa ascult Vama, respectiv Vama Veche:x. Si e magnifica treaba. Tudor Chirila e un geniu. E unul dintre cei mai buni, poate singurul roman capabil sa ... sa scrie, sa cante si sa gandeasca intr-un mod ... magic:x
Am ascultat Scrisoare catre liceeni ieri. Nu stiu, da' chiar e super. Un fel de "trezire". Da' daca ar fii cine sa se trezeasca. Daca ar fii ... diferiti... Si daca ar pune mana pe o carte si sa o citeasca...
Ieri am reparat aparatul, deci azi l-am purtat pe la scoala. Am facut 1o0 de poze. Uhm... Cateva mai sus...

Niciun comentariu: