În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Adrenalina inspiratiei.



Idioţilor, cu drag


Idioţi retardaţi cu zâmbete false.Ştiti cine sunteţi? Sau încă vă căutaţi adevăratul “eu”? Ochii voştrii sclipitori, plini de prostie ce văd? E simplu de gândit că nimic. Sau poate doar ceva la suprafaţă. Sunteţi prea oribi ca să puteţi aprofunda fiinţa umană, să vedeţi într-un om mai mult decat exteriorul. Şi totuşi nu vă deranjează.Asa? Sau dacă vă simţiţi incomodaţi sunteţi atât de curajoşi încât să o recunoaşteţi? Sau doar continoaţi să ascundeţi…
Râdeţi. Oricum nu veţi înţelege nimic din ce e scris mai sus. Sunteţi prea orbi, şi prea laşi pentru a cere o explicaţie…
Idioţilor…

Toata proza de mai sus e "inspiratie pe moment". Ascultam Vama Veche - C*rvelor, cu drag si atunci m-am gandit sa fac ceva care sa semene. Ma rog. Nu seamana nimic, inafara titlului. Totusi e ok. Mie imi place.

Totusi... Astazi nu am facut nimic. Defapt nimic inafara temelor, dormitului de voie 2 ore si cititlului pe laptop cu ochii cat cepele.
Apropo de citit... Lestat e de-a dreptul atragatoor.. Personaju' e complex, replicile magnifice.Anne e chiar bunaa:x O adoor:x Daca as avea cartea, si nu as fii nevoita sa imi holbez ochii in world ar fii asa binee:x
Acum am dat-o tare spre Nightwish. Chiar nu mai ascultasem de mult. Aproape ca am uitat vocea lui Tarja[ yeah, am ascultat si melodiile vechi]
Ascult While ur lips are still red :x E cea mai linistita melodie a lor,cred :x Si il adoor pe Marco :x
Tocmai am terminat de jucat RockFree si sunt fericita. Am ajuns la lvl 7 si am vorbit cu o gramada :)). Nici nu ma gandeam ca is asa sociabili aia :)).
Acu' mi-am amintit de o poza. E super :x Am facut-o azi....Whatever, sus e :x.

Acu' ma pun sa ma uit la video-uri cu Nightwish pe YuTub[=))] deci nu mai scriu ca m-e lene...

Ok.
NU imi mai e lene. Rad ca nebuna prin camera si dansez. Maine merg la off road prin Baisoara... Stiam eu ca nu voi sta maine home. Am visat azi-noapte ca fac ceva care sa tin minte :X Era imposibil sa fie ca azi...
Deci nu mai pot de fericire :x Vreo 9-10 jeep-uri prin Baisoara :x
Sper doar sa nu ajung pe la 12 acasa ca tre sa invat la bio... In orice caz maine va fii o zi mare :x 26 aprilie 2009 :x
Ahh :X Abea astept. Cred ca ma culc la 11 :)). In orice caz sunt fericita. Exact ca ieri :x

Maine scriu sau poimaine cum o fost... Depinde cand ajung... Si daca am chef :)). Oricum fac o gramada de poze:x

Niciun comentariu: