În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 2 aprilie 2009

Inspiratie si Lestat.


E si normal sa nu dureze. Asa? Sau cel putin, dupa o saptamana doua sa ramana doar o urma din atractia pentru un personaj. Asa mi se intampla mereu. Edward, Lestat, Eragon, Khayman, Harry Potter ... 
Pana la urma cred ca asta ... e ceva destul de normal. Cred ca ar fii mult prea monoton daca as ramane tot la o carte :).
Revenind. Imi vine sa scriu. 
Zambesc si o privesc fermecator. E destul de draguta. Si cuvintele cu care am ademenit-o in camera au fost destul de complicate. Nu intodeauna trebuia sa fac eforturi... Acum fusese diferit. 
"Si cum spuneai ca te ... numesti?" i-am auzit vocea rasunandu-mi in ureche. 

"Conteaza?" i-am raspuns in timp ce faceam cativa pasi mici ... 
"Pentru mine... da"
Ma enerva deja. Era prea greu de multumit. Chiar trebuia sa imi dezvalui numele. Pe medalionul de la gat se vedea usor incrustat  "S"-ul. Initiala mea. 
"Sebastian." i-am scupat cuvintele, incercand sa-mi pastrez calmul. Insa devenea asemeni unui razboi atat cu ea, cat si cu mine insumi. Ochii ei incepura sa straluceasca. 
"Dragut. Imi aduce aminte... de cineva." reusi ea sa spuna, indepartandu-se incet de mine si lovindu-se dureros de pat. 
Eram prea curios. Cuvintele ei ma faceau sa ard pe inauntru. Imi venea sa strig... Si nimic. Mintea ei era ... dilatata. Nu o puteam atinge. Era prea nebuna pentru a-si putea aranja gandurile... Si eu eram prea nervos pentru a ma putea concentra, pentru a i le aranja eu... Intr-un final m-am oprit, cantarindu-i cuvintele, si intreband-o serios:
"Cine e acel cineva?"
Ea paru incurcata de intrebare, insa raspunse destul de usor. "Un... personaj" 
Am inceput sa rad. Trupul incepu sa imi tremure. Insa ea nu reactiona. Parea ca era obisnuita. Parea ca in fiecare zi vorbeste astfel... Insa ma intriga. Vroiam sa aflu mai mult despre ea... despre gusturile ei in materie de ... personaje. 

"Cine?" 
Parea intrebarea capcana. Incepu sa turuie... 
"Un vampir... Un copil al noptii care ia vieti. Care distruge totul, insa care e mai presus decat toti...Mai frumos, mai atragator..."
Am tresarit. De unde stia? Sau cum putea sa stie asa ceva??? Am privit-o patrunzator si m-am apropiat de ea. 
"Semanam?" am intrebat-o dupa cateva secunde, in care ma postasem la cativa centimetrii de ea, dandu-mi jos ochelarii de soare. 
"Parca ati fii aceasi persoana" reusi ea sa ingane, speriata de paloarea mea, care, pentru prima data ii fusese dezvaluita victimei. 
Eram prea speriat de cuvinte pentru a putea reactiona pozitiv. Singurul lucru care am putut sa-l fac a fost sa-i soptesc la ureche: "Suntem" si sa imi infing coltii in gatul ei, imbatat de dulceata sangelui ei..." 
Acum ma duc sa pun "Vampire Lestat" in ghiozdan ca Ina ma omoara maine daca nu i-o duc. Ah. Desigur. Ina:x Relaxarea mea de la scoala. Nu ca ar fii singura, insa in clasa e cam rar sa apuc o gura de aer proaspat. E mai complicat decat credeat sa traiesc printre ei...
Desigur, abea astept vacantaaaa. Ah doamne ca nu mai vine odata. Si testele... Si tezele... Si totu' e ingrozitooor... Imposibil! 
A ajuns cat am scris. Acum ma duc la televizor. Sau citesc. Lestat e mai mult decat fermecator. Mai mult decat ... :x Ahh:x 

Niciun comentariu: