În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 5 aprilie 2009

Oboseala...


Sunt obosita si ma doare capu'. Ah desigur, preastupidul meu cap care stie sa provoace durere doar atunci cand aceasta e deja prezenta si ma sacaie ...
Oh! Simt ca explodez. Am terminat de citit "The Tale of the Body Thief" si sunt dezamagita. A fost prea scurta ... Mult prea scurta...
Macar inca de vreo ... 400 de pag daca mai era... Trist...
Astazi a fost o zis stupida. Nu am facut nimic fain. Doar m-am plimbat prin padure, am plans si m-am enervat. Phuuu.
De ce naiba trebuia sa fie azi asa? Doar am pierdut timpu'. Sunt obosita, ma doare capu' si nu am ce sa citesc.
Oh! Cat de stupid e totul. Nu mai suporrrt!
Il vad deja cand inchid ochii pe Lestat... :x Frumosul meu Lestat :x
Cat de bine era daca ... oh! Dar ieri am zis tot ce am avut de zis despre asta... Nu mai conteaza acum.
Cred ca as putea incepe Twilight. Da' nu-s sigura. Nu sunt in stare de asa ceva...
Edward Cullen e vegetarian. Nu se potriveste... Lestat e prea rau. Diferenta e prea mare...
Oh...Cred ca merg sa dorm. Altceva nu mai am de facut... Poate doar un dus sau o baita...

Si sa nu uit... Poza :X Iubita poza:x Asta imi place mult. :x E draguta :)). Ma rog, apare Marius in ea :x
Da' sa nu uit. Din VampCron imi place Marius, bine, dup' Lestat :x
Am facut poze cu camera :X Lol cate poze am facut az' :)). Oh! Chiar daca nu are buton, functioneaza :x Touch Edition :))

Niciun comentariu: