În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 25 septembrie 2009

Vampire style.

Bine, Bill Kaulitz şi-a schimbat tunsoarea. Ei bine, ca de fiecare dată când o face, are stil. Mie îmi place foarte mult aşa, şi vorba lui Zuzu, e mult mai masculin. Dacă nu credeţi, luaţi link: http://i35.tinypic.com/2nh3xit.jpg
Şi am uitat. Azi e ziua lui Ale, aşa că: LA MULŢI ANI, Ale! Să fii fericită şi să găseşti câinele. Îmi pare rău că a plecat şi sper să găsească drumu' înapoi. Sorry for you. 
Şi încă ceva. Acum tocmai am ajuns pe la pagina 100 la "Interviu cu un vampir", aşa că a apărut Claudia. Ei bine, e fantastică! Îmi place. E printre personajele mele preferate din Cronici. Păcat că apare doar în prima carte, păcat că moare, şi păcat că nu mai apare decât ca o amintire până prin cartea 8 sau cam când o învie Louis. 

Şi desigur, Lestat e puternic. E foarte violent, rău, seducător... Louis îi accentuează toate părţile negative din caracter. Drăguţ din partea lui. E un băiat simpatic! Şi pentru că există şi filme, după Cronicile Vampirilor, mai jos sunt nişte poze cu cei trei vampiri: 

Apropo, aici e Claudia şi aici e Louis . Cât despre Lestat, există două variante. Mie sincer îmi place Lestat interpretat de Stuart Townsend din mai multe motive:
1. Stuart e mai înalt. Are măcar 1.80, spre deosebire de faimosu' şi frumosu' Cruise, care are 1.72, şi e mic şi îndesat. 
2. Stuart arată mai mult a vampir. Privirea lui e mult mai sexi. 

3. Nasu' lui Stuart nu e chiar aşa de mare.

Şi totuşi, nici Tom Cruise nu a fost rău când l-a jucat pe Lestat. Ştie cum să interpreteze un rol, şi asta compensează multe alte defecte. Oricum, aici două poze cu ambele variante ale lui Lestat. 

Stuart Townsend . Tom Cruise 

Ok. Mi-e somn şi vreau să dorm. Postez mai încolo. 




Niciun comentariu: