În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 9 septembrie 2009

Pe curând, Jude.




Ok. Am o stare naşpa. Nu ştiu sigur de ce. Sigur nu din cauza şcolii. M-am obişnuit cu ideea că în curând o să fiu stresată de o grămadă de chestii. Şi chiar, azi am ieşit cu Zuzi şi Ale şi am făcut poze şi ne-am plimbat şi am râs pe pod. Nu aş avea motiv, da' chestiile astea cică n-au nevoie de aşa ceva. 
Şi totuşi acu' e momentu' să îmi cam iau rămas bun de la mai multe. Ca exemple: timp liber, citit mult, ieşiri la orice oră, somn după 4 noaptea, net. Şi totuşi nu mă deranjează. Ştiu că şcoala începe şi abea aştept să fiu a8a. Chiar dacă îs mai bătrână, măcar sunt mai mare. Aşa că, pe curând chestii faine. 
Oricum,tocmai am terminat "Heart Shaped Box" şi am rămas total uimită de modul în care scrie aşa zisul Joe Hill.  
M-a uimit cum a reuşit să îl structureze pe Jude. El a fost un adevărat tip. Era bun, şi chiar dacă avea 54 de ani, tot dădea impresia de mai puţin. De asemenea, Florida şi Georgia au fost foarte interesante. Trecutul lor care le bântuia, modul în care le influenţase... 
Şi să nu uit. Că tot vorbeam de un rockstar bătrân. M-a apucat cu AXL Rose. Bântuiam pe Funny Fantasy când am dat de topicu' cu GNR şi am zis să dau şi eu cu părerea că deh, GNR îs tari. Şi tot vorbeau alea de AXL şi mă rog, ştiam că solistu' era bun, da' când l-am văzut mi-a cam căzut faţa. Fie, era chiar drăguţ. Că acum s-a îngrăşat şi şi-a făcut codiţele alea e altă treabă. Are şi el 47 de ani. Lumea mai şi îmbătrâneşte...
Oricum, mai sus îs câteva poze de azi. 
Şi să nu uit. Azi cică e zi specială, respectiv ziua 9, luna a 9-a, anul 2oo9.(în prescurtare ar fii 09.09.'09.) Deci cine se naşte azi e plin de 9. Fericire pe capu' lui. Şi totuşi, respect pentru ăla care s-a născut în 03.03.'03. E mai bătrân şi desigur, 3 e mult mai tare ca 9. 

Niciun comentariu: