În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 23 septembrie 2009

Lj Nou.


Bine. Astăzi Zuzu m-a pus să-mi fac Lj nou pe care să-l scriu în română. Cică Bloggeru' e naşpa. Mă rog, mie nu mi se pare. Înafară că skinurile se pun greu, totul e ok. 
Oricum, astăzi am stat o grămadă pe internet. Mi-am terminat temele, deci am avut o grămadă de timp liber. A fost un rahat, mai ales că pe mess toată lumea sare pe mine. Cred că până la urmă renunţ la messenger. Ce naiba, deja toate găinile au hi5 şi id de messenger. Ce şmecherie!
Şi pentru că am citit şi ceva din Interview with the vampire pot să mai şi zic câte ceva de carte. Ei bine, e diferită puţin. Eu mi-o aminteam fără atâtea întreruperi din partea lui Loius şi a băiatului. Şi parcă nici Louis nu îl ura aşa mult pe săracu' Lestat. 
Acum cred că cel mai bine ar fii să mă retrag. Mi-e somn(chiar dacă am dormit) şi mă doare spatele. Şi oricum, mâine mă aşteaptă două ore de matematică de la 8 dimineaţa. Lucky me! 

Niciun comentariu: