În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 4 septembrie 2009

Automatic.


Bun. Tocmai am hotărât să posterz şi pe aici. De ce? Ei bine, nu prea am ce face. Şi sincer, mă cam plictisesc. Mi-e frică când citesc Heart-shaped box şi  Dani a murit. Cum doamne, singuru' tip normal, care părea interesant şi nu de cincizeci şi patru de ani, trebuie să moară? Şi desigur, nu oricum, ci ştrangulat. 
Fie, cartea altfel e ok. Înafara câtorva greşeli de tipărire care se admit, că doar suntem români şi greşim. Şi, pentru că tot suntem români, mai trebuie să şi râdem. Şi pentru că eu sunt o persoană fericită de genu' meu şi pentru că Soni încă funcţionează, am făcut un video destul de interesant made by me, Zuzi and Adi. Deci: 
Râsu' meu e pe fundal. Zuzu zice că e tare, însă sincer mie-mi sună ciudat... Oricum, a fost ceva foarte funny să văd cum Zuzi spunea perfect pe lânga G-Dragon, şi Adi le băga tare. "Aş mânca salam da' n-am!". by Adi. Oricum ziua aia[cred că 1 septembrie] a fost una plină de râs. Am şi făcut febră musculară... 
Şi pentru că ziceam de video-uri, trebuie să specific şi de Tokio Hotel. Yeah, TH au scos video-uri pentru Automatic şi Automatisch. Sunt în accelaşi decor, însă au diferenţe. 
Oricum, sunt fantastice. Bill e la înălţime... Îmi place foarte mult. Şi să nu uit. Tom e foarte sexi la volan acolo. Chiar dacă şi-au schimbat stilul, tot Tokio Hotel rămân, şi eu tot îi iubesc.

Niciun comentariu: