În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 24 septembrie 2009

Prezentare pentru Lj.

Bine, după cum am spus şi în postul anterior, am făcut Lj nou. Şi aşa, a trebuit să îmi fac şi prezentare. 
Pentru că aici niciodată nu am făcut una adevărată, o să dau un copy paste de-acolo. Cam asta e: 
Mă numesc Cristina, da’ întodeauna prefer Yna sau Luna. Trăiesc în România, desigur. Nu merită caracterizare, aşa că nu o să mă strădui să fac una. Am 14 ani şi sunt în zodia săgetător.

Sincer o grămadă de treburi care-mi plac. Să scriu, să citesc, să fac poze, să ascult muzică, să fac curat printre cărţile din bibliotecă, să mă caţăr prin copaci ...

Că tot ziceam de cărţi, îmi plac Vampire Cronicles, Southern Vampires, Twilight, Harry Potter, Eragon, Lord of the rings şi încă o grămadă pe care mi-e lene să le scriu.

Şi pentru că există seriale făcute după cărţi, îmi place True Blood şi Gossip Girl. (sincer altceva n-am încercat)

Şi am uitat de muzică să zic mai multe. Îmi place să ascult în general rock, şi ascult o grămadă de trupe, însă care mă încălzesc întodeauna la sufleţel sunt Tokio Hotel, Def Leppard şi Nightwish.

Visez de ceva vreme să scriu un fel de carte lungă. Tot caut o idée drăguţă şi e degeaba. Până atunci însă o să mă rezum la proze scurte.

Alte chestii:

- Iubesc maşinile (4x4) şi în general alea murdare cu noroi.

- Îmi place aspectu’ exterior de la şcoala mea. Seamănă cu Hogwarts.

- Îmi place să schiez şi iubesc iarna şi frigu’

- Îmi e greu să înţeleg japoneza, coreeana şi chineza. Am impresia că mi se încurcă limba în gură când o aud.

- Îmi iubesc telefonu’ şi numele username’ului (respectiv ScotchTape3) vine de la Nokia al meu, bandajat cu bandă de izolat neagră.

- Îmi place să primesc multe cadouri de ziua mea care să nu includă flori.

- Plâng des la filme, defapt la toate.

- Sunt pasionată(dacă ăsta e cuvântu’ potrivit) de supranatural – vampiri, vârcolaci, vrăjitori şi cam toate fiinţele supranaturale.

- Nu mi-e frică de întuneric şi nici de vulpi.

- Există doar 2 persoane cu care pot să vorbesc orice. ( şi îmi ajung) – Zuzu şi Gabriela.

- Încerc de ceva timp să învăţ engleza şi tot degeaba. E prea complicată pentru mine uneori…

- Nu-mi place să beau sucuri, mai ales gazoase.

- Nu îmi place să joc basket şi am început să nimeresc totuşi mingea la volei.

- Am peste 30 de mini proze bolunde pe care le-am scris în anu’ ăsta şi pe care probabil că le voi pune pe-aci dacă mă plictisesc.


Şi aici e linku' de la lj(scriu acolo în română, deci e ok): http://scotchtape3.livejournal.com/


Niciun comentariu: