În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 13 septembrie 2009

Heath.



Ok. Astăzi e ultima zi în care pot spune: "Sunt în vacanţă". De mâine începe şcoala, şi odată cu ea programu' ăla stupid de trezit la şapte, dormit la 11. Rahat. 
Desigur, în 2 zile am văzut 4 filme. Ştiu, multe, da' nu prea ştiu când o să mai apuc la pc dacă începe şcoala. Am realizat şi eu, într-un final că ăsta e "un an decisiv". De parcă nu îmi sunt asigurate socialele... Figuri. 
Ăăă... M-am gândit să pun câte ceva de pe CinemaRx despre la care m-am holbat zilele astea. Aşa că:
Nume: Candy. 
Gen: Dragoste, Dramă. 

Scurtă descriere: Dan este un poet tanar si incantator, insa cu o viata ce ameninta sa se naruie din cauza dependentei de heroina. Candy este o studenta frumoasa la Arte, care il va seduce cu incocenta ei si cu fascinatia pe care o are fata de viata lui boema. Pentru a se apropia si mai mult de el, Candy se va preda si ea mortii albe, iar pasionanta relatie dintre ei va pendula intre uitari de sine extatice si izbucniri violente, ce vor duce in cele din urma la autodistrugere.
Nume: 10 things I hate about you 
Gen: Dragoste, Comedie. 
Scurtă descriere: Bianca Stratford este o adolescenta care nu a avut nici o intalnire pentru ca parintii ei au o mica regula. Ea nu are voie sa se intalneasca cu nici un baiat pana cand sora ei mai mare nu isi face un prieten. Problema este ca sora ei mai mare, pe nume Kat, nu vrea sa aiba de-a face cu baieti si este introvertita, cu toate ca este inteligenta si arata bine. Bianca si baiatul pe care a pus ochii incearca sa ii aranjeze lui Kat o intalnire cu Patrick Verona, un elev nou care s-ar putea sa ii fie pe plac.
Nume: A Knight's Tale
Gen: Acţiune, Aventură, Comedie.

Scurtă descriere: Filmul este adaptarea romanului "Povesti din Canterbury", povestea lui William, un tanar scutier care este dotat pentru turniruri. Dupa ce stapanul lui moare subit, el rataceste pe drumuri cu prietenii lui, Roland si Wat. In drumul lor dau peste Chaucer, un scriitor necunoscut. Pentru ca vrea neaparat sa urce pe scara sociala, William il convinge pe acesta sa ii contrafaca niste documente care sa-i ateste titlul nobiliar pentru a putea participa ca si cavaler la turnirurile nobiliare. Reusesc sa nascoceasca o poveste a familiei, apoi William merge si se inscrie la turneu, insa obstacole necunoscute il asteapta pe drumul ales.
Nume: Casanova. 
Gen: Aventură, Dragoste, Comedie, Dramă. 

Scurtă descriere: Filmul prezinta povestea lui Casanova, legendarul amorez despre care se spune ca ar fi iubit aproximativ 10.000 de femei. Parasit fiind de mama lui de la varsta copilariei, Casanova isi gaseste alinarea in bratele femeilor. Traind intr-o lume in care era blamat de biserica si majoritatea barbatilor pentru aventurile sale, se vede nevoit sa se casatoreasca cu o tanara virgina pentru ca sa nu fie alungat din oras. El se indragosteste insa de o tanara, care la randul ei trebuie sa se casatoreasca cu un barbat instarit. Urmarit de Inchizitie, Casanova reuseste sa scape in final, fiind ajutat de prieteni si de mama sa.
Bine. Mie mi-au plăcut toate şi Heath Ledger a jucat fantastic prin toate. A fost un actor foarte bun. Păcat c-a murit. 
Oricum, astăzi moare şi libertatea mea. S-a dus cu ieşitu' la orice oră, dormitu' după 4 şi trezirea de la ora 12. Păcat... tocmai când începuse să-mi placă mai mult. Acum ar trebui să mă uit la Snow White and the Seven Dwarfs şi după să mă întâlnesc cu Zuzu. Abea aştept să vorbesc cu cineva. Şi mi-e şi dor de sis :x. Oh... 









Niciun comentariu: