În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 11 septembrie 2009

OC = organizaţia castraveţilor.


Câh. Deci aşa ceva n-am mai văzut. Adică ştiam că, hi5 în mare parte e plin de cocalari şi piţipoance da sincer, nu am apucat până acum câteva minute să studiez un profil de piţi sau coca.
Ei bine, e structurat aproape normal. Împopoţonat cu o grămadă de sclipici şi chestii care să atragă atenţia. Rahat. Şi desigur, are descrieri bengoase la poze gen: "Banii mei şi cu mine" sau "Eu sunt atât de dulce că îţi lasă gura apă!" Hâş. Era să cad de pe scaun de râs când am văzut ce poze erau. 
Dedicaţii peste dedicaţii scrise pe poze cu limbaj de mess. "shti k te ubsc shi ca as vrea sa ma ubeshti shi u". Rahat. Ai nevoie de dicţionar explicativ al limbajului de Yahoo ca să descifrezi ce scrie. 
Oricum, acum am altceva mai bun de făcut decât asta. 
Şi mă rog, m-am luat cu prostia românească şi am uitat să specific cea mai nouă treabă în care m-am băgat. Ei bine, e OC pe scurt şi înseamnă organizaţia castraveţilor. 
Mitsu cred că e şefa şi apoi suntem 3 membrii momentan: Alex, Kris şi cu mine. Ei bine, eu sunt foarte entuziasmată. 
Şi să nu uit. Susţinem sănătatea şi desigur, castraveţii! 

Niciun comentariu: