În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Artificiile erau ca bombele-n al doilea război mondial.

Se pare c-ajung să postez la ora asta şi pe-aici. Da, ştiu că-i destul de ciudat că nu dorm chiar dacă la ora şapte fix(era fix!) am intrat în casă, dar fie. 
Pentru că am uitat să scriu şi pe-aici de-astea, vreau să urez tuturor un an nou fericit, mai bun şi mai plin de bucurii alături de cei dragi! Fericire şi îndeplinirea tuturor dorinţelor. 
Da, altfel acum aş vrea să ameţesc despre cum a fost la Noni, despre cum am râs, cum ne-am distrat şi alte alea, da' nu-s prea în stare de-aşa ceva. (e totuşi ora 7 şi n-am prea dormit)


Ps: Părerile se schimbă, şi artificiile nu-s mai aşa o pierdere de bani şi alte alea. Pot să aducă un zâmbet pe un chip, chiar dacă numai pentru câteva minute. :) 
Ps2: Sper să revin mâine cu-n post.  
Ps3. Ăsta-i al treilea an.  

Niciun comentariu: