În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 10 ianuarie 2011

Leapşa IV.


Ce fel de persoana esti?
Iris - Lumea vrea pace. (probabil că lumea vrea, dar eu?)

Esti petrecareata?
Nightwish - Sacrament of wilderness (ioi.)

Ce ai face pe o insula pustie?
Disturbed - Deify

Trece mosul pe la tine anul asta?
Smokie - Needles and pins

Ai face vreodata pact cu diavolul?
Nirvana - In bloom.  

Ti se pun porecle idioate?
Within Temptation - Somewhere. 

Ce parere au profii despre tine?
Scorpions - Rock you like a hurricane. 

O sa mananci vreodata ochi de melc?
Bon Jovi - We weren't born to follow. 

Se teme lumea de tine?
Uriah Heep - Lady in black. ( fix. acuma o să şi bag spaima-n babe şi copii sub cinci ani.) 
 
Ai o inima de piatra?
The Kelly Family - I can't help myself. 

O sa te razi in cap vreodata?
Ozzy Osbourne - Revelation. (cât de curând, mai exact după ce-mi ajunge păru pân' la tălpi)

Spirtoasele sunt viata ta?
Bon Jovi - Lonely at the top. (well, pot să neg dacă mă strădui.)

Cat de des faci pipi?
Bon Jovi - We got it goin' on. 

Bine, tocmai mi-am dat seama că a trecut ceva timp de când n-am mai făcut aşa ceva. Mi-era dor.  

2 comentarii:

Alina P. spunea...

ce tare a fost aia cu lady in black =)))

P.S. Cand ai zis ca nu ai mai facut de cev atimp asta si ca ti-era dor am crezut ca vorbesti de... pipi. Dar mi-am dat seama ca te referi al leapsa =)))

Luna spunea...

Oh God băi chiar se potriveşte, da' oricum sună ciudat. xD