În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 31 decembrie 2010

S-o mai dus unu'.

Până la urmă a mai trecut un an, cu bune cu rele s-a scurs încet asemeni nisipului dintr-o clepsidră. N-a rămas decât gustul amintirilor amare sau dulci şi câteva poze care să ajute la retrăirea câtorva clipe marcante. 
Da, a trecut! Acum e ora 01:09 şi eu ar trebui să dorm pentru că mâine am multe de făcut. Oricum, acum mă gândesc să schimb anumite chestii pe-aici, mai ales stilul pe care l-am abordat. Fie, nu-s sigură dacă o să-mi iasă, da' încerc că nu-i pe bani. 
Altfel, acum ar trebui să dorm că mâine de dimineaţă ar cam trebui să merg la Kaufland că cică tre să cumpărăm una-alta. Da da, nebunie. 
Noapte bună, fie ca artificiile să nu-ţi puşte-n cap şi nici petarda aia mare şi periculoasă să nu-ţi explodeze-n nas. 

Niciun comentariu: