În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 26 decembrie 2010

Luna plină influenţează multe şi Crăciunul nu-i întodeauna fericit.

Poate că-i târziu să zic "Crăciun Fericit" pentru că aproape-a trecut, da' vorba aia, mai bine mai târziu decât niciodată. Aşa că, să fie!
Fulgi de zăpadă nu-s, beculeţele din centru-mi amintesc de o babă fardată în toate nuanţele curcubeului, urâtă şi trecută de mult prin tot ce se poate trece, comportamentul unora îmi demonstrează că nu s-a meritat aproape nimic şi zâmbetele false-mi dau fiori. 
Totuşi, în mpmentul ăsta mă doare încheietura şi asta-i ceea ce-ar trebui să mă îngrijoreze. Nu-s prea sigură de motivul pentru care parcă-mi pulsează o venă la mâna dreaptă şi nici dacă-i normal.  
Acum, pentru că-n ultimul timp am tot pus de pe youtube melodii şi video-uri care-mi plac, uite încă ceva. 

 

E prima mea melodie pe care-am ascultat-o de la Bullet for my Valentine, care mi-a pus-o Vlad ieri(într-a doua zi de Crăciun). Fie, îmi place mai mult povestea(ideea) şi oarecum mă inspiră. 
Fie, aş mai povesti una-alta p-aci da-i deja 03:23 şi mie mi-e cam somn, şi mâine nu-s sigură încă de ce aş putea face. Fie, noapte bună şi vise pufoase, luna să-ţi vegheze somnul şi pământul moale să-ţi fie cale către tărâmul viselor.  

Niciun comentariu: