În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 27 iunie 2011

Printre spiţe şi peşteri.

Azi am fost, pentru prima dată în Cheile Turului pe bicicletă cu mai mulţi. A fost o chestie destul de serioasă, cu pedalat obositor şi râs mult. 
Eram eu, Ioana, Peţi, Cristi şi Miţă. Am urcat pe Drumu' Mocanilor, am coborât pe drumu' de la fermă-n Copand şi ne-am aşezat undeva lângă apă, aproape de pădure. 
După ce-am pierdut vremea şi am mâncat şi-am mai râs pe-acolo, am făcut o tură drăguţă prin defileu. Sincer, n-am mai fost pe-acolo înainte şi a fost un fel de chestie nouă interesantă. Îi mult mai provocator ca ăla din Cheile Turzii şi nu-i atâta de accesibil - desigur, nu era nimeni defapt pe-acolo, da no. 
A fost destul de aiurea că n-aveam camera la mine - erau câteva peisaje de mi-o dat lacrimile, da' va mai fii o data viitoare la sigur, când o să mă asigur că am şerveţele, apă şi cameră pentru poze la mine. 

  Desigur, câteva poze vechi din Cheile Turului:    


Şi pentru că habar n-am unde-s alea serioase, pun şi una de pe fratele google că e mai explicită: 


2 comentarii:

Aliuna spunea...

trebuie sa fi o pasionata pt un astfel de ciclism:D oricum cred ca a fost o experienta minunata, nu?:X pacat ca nu ai avut camera:D

Luna spunea...

mai nou îmi face o deosebită plăcere să pedalez şi să merg pe munte. şi desigur, a fost o experienţă minunată pe care o s-o repet mâine. xD