În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 18 iunie 2011

Brânză, vacanţă şi carabine pentru lanţ.

În sfârşit, după mult timp de abureală, a venit vara în adevăratul sens al cuvântului. Da, probabil că plouă tare şi vremea nu-i senină toată ziua şi nici măcar nu-ţi zâmbeşte toată lumea, da' măcar nu mai e şcoală. Adio stres continuu şi bălăreală printre bănci mâncate de timp şi cărţi mâzgălite de vreme.
Exact. Şi pentru că-i vară şi pentru că acum un an melodiile astea mi-or colorat săptămânile, m-am gândit să fac un fel de listă cu ceva piese[se înţelege că-mi aduc aminte de anu' trecut şi alea alea]:
  • Bon Jovi - Summertime.

 Aerosmith - Janie's got a gun. 


Ar mai fii şi Girls of summer de la Aerosmith, da' cum trăim în România, ăia cu youtubeu' s-or gândit că nouă nu ne tre' să ascultăm melodia, aşa că or blocat-o. Shit!

Ps: Măcar mi-am găsit carabe pentru lanţ. (după ce nu-l mai port, desigur)




Niciun comentariu: