În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 24 iunie 2011

"Nu da vina pe ei, ţie ţi-o trebuit să meri."



Ieri am venit din Chei. Ieri am ocupat baia cam o oră jumate. A fost aproape drăguţ. Vremea faină(n-a plouat deloc, chiar dacă se anunţase furtună) şi unul dintre cele mai interesante locuri. 
Şi pentru că nu vreau să uit, tre să pun aci câteva replici:
"Ăla are atâta păr în cap cât îmi lipseşte mie"
"Ăla ştie să se dea cu motoru' cât am uitat io."
"Nu trag la râma mea că-i prea mică." 
"Animalofolog"(altă formă pentru veterinar, derivată de la ginecolog)  
Astea-s aproape toate de-a mele. Desigur, ultimul e cuvânt e fabricat după ce-am povestit puţin cu prietena mea aia bună, veche, rusoaică. 
Da, marţi seara am avut un fel de întâlnire de-aia târzie în care ne-am povestit amintirile şi toate lucrurile care le-am făcut între timp de la ultima dată. Ca întodeauna, a fost drăguţă şi puternică, totuşi puţin prea micuţă. 
Am fost prin defileu şi-am făcut baie. Am văzut peşti.
Oricum, n-o fost nimic hardcore. Totu' a fost prea relaxant defapt, prea lipsit de evenimente marcante. Nimic ieşit din comun, mai puţin ideea de dormit şapte în cort de cinci. 
Vroiam altceva, îmi imaginasem totul altfel(cred) da' no, mi-e cam naşpa să mă plâng acu'. 

Niciun comentariu: