În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

sâmbătă, 4 iunie 2011

Hot air for a cool breeze


Fumul îţi inundă plămânii. Ai tendinţa să tuşeşti şi ai face-o cu siguranţă dacă asta nu ţi-ar demasca slăbiciunea. Tresari. Simţi mâna moale care-ţi deranjează încet buclele castanii şi zâmbeşti. Rupt dintre barele ţigării, te trânteşti între braţele tremurânde care cu greu sprijineau sticla de bere. 

Vreau să scriu şi nu-mi vine. De ce? Păi pentru că nu am inspiraţie la ora asta şi pentru că vreau să fac altceva. Ce? Habar n-am. Într-un final am descoperit unele chestii şocante. Fie, nu prea contează. Am fost la concert Speak Floyd zilele trecute-n Cluj şi-a fost foarte mişto. N-am apucat Luna Amară da mi-au ajuns melodiile cântate de la Pink Floyd de ăştia de la noi. Şi pentru că au început să-mi placă, trebuie să pun un video:

Da, e "Wish you were here" cântată de Speak Floyd. Originala desigur, le aparţine ălora de la Pink Floyd. Fie, îs buni. Îmi plac. xD 
Şi să nu uit. Când am fost joi în Cluj era ploaie afară şi concertu' a fost în faţa casei studenţilor şi, desigur, s-au strâns acolo o grămadă de rockeri pletoşi uzi. Portret drăguţ, ştiu, am profitat de asta. xD  

Niciun comentariu: