În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 11 aprilie 2011

Cu trei cuvinte şi un shot.

Atunci când lumina s-a stins, am reuşit să văd doar strălucirea ochilor tăi şi surâsul care-ţi creiona chipul. Conturul stelelor de afară şi lumina lunii intrau pe fereastra deschisă, înfiorându-ne împreună cu picurii reci de ploaie care udau parchetul. 
Atingerea vântului şi muşcătura dureroasă de pe gât m-au trezit pentru câteva secunde din visare, ca mai apoi mâna lui rece, care m-a tras pe covorul pufos şi călduţ să îmi indice câteva sclipiri purpurii în dreptul tavanului. 
- Artificii pe tavan! am ţipat, entuziasmată. Artificii pe tavan. Am încercat să mă ridic, să apuc una în palme însă el m-a tras mai aproape, a început să mă sărute şi mi-a interzis discret să mă ridic. 
- O să te aştepte. O să te aştepte numai pe tine. 
Şoapta lui devenise cuţitul care taie adânc între lumi. Ne-am strâns în braţe, ne-am rostogolit departe de zgomotele celorlaţi frustraţi şi am închis ochii, ameţiţi de bubuitul familiar al artificiilor de pe tavan. 
Trecuseră secole. Praful se puse pe amintiri şi pe chipurile înmormântate de mult în marmură albă a cunoscuţilor. Rămăseseră doar artificiile de pe tavan şi chipurile noastre extaziate. 
- Tavanul tău e cerul meu. Vocea îmi tremura, iar atunci când el s-a ridicat, şi-a întins mâinile şi a cuprins o sclipire purpurie în palmă ochii au început să-mi strălucească. 
Simţeam lacrimi în ochi. Simţeam stropi de ploaie udându-mi spatele gol, însă nu conta. Zâmbetul care-mi apăru chipul luminase încăperea, iar artificiile începuseră să bubuie mai tare, într-o melodie haotică. 


Fie, mi-a venit pe moment şi e de înţeles că se trage de la noua melodie de la Vunk, "Artificii pe tavan". Deci e genială, am iubit-o la minut, la fel cum am iubit-o şi pe Simona după ce mi-o zis de ea. 
Altfel, treaba merge bine. Fiecare se descurcă cum poate, mai ales că vine vacanţa de Paşti(într-un final).
Până la urmă tre', chiar tre' să pun piesa aici:

Vunk - Artificii pe tavan
 


Ps: Nu intreba cat este ceasul
Nu lasa sa se puna praful
Pe dorinta de a sifona cearseaful
Cu trei cuvinte si un shot
Cu un sarut si un oftat
Iti intind covorul rosu pana la pat

Un comentariu:

Amarena spunea...

Pe moment, dar a ieşit foarte bine.
Să ştii că şi pe mine unele melodii mă duc cu gândul la scenarii scurte.
Keep doing this! <3