În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

duminică, 27 februarie 2011

Unde-i verdele? Sau măcar albu' ăla pufos...

Se-aude afară clipocitul supărător al bălţilor care ascund gropile pline cu mizeria zăpezii topite şi susurul hipnotic al gheţii care se scurge câte puţin peste tot. Mă deprimă. Dacă n-aş conştientiza că la un moment dat va fii iar verde tot şi apoi soare şi multă fericire pe feţele tuturor, probabil că acuma m-aş îneca printre lacrimi.
Sincer iarna a fost şi va fii probabil întodeauna anotimpul meu preferat, da' deja parcă-i prea mult. Măcar de-ar fii constant zăpadă peste tot şi nu numai de dimineaţă, amiaza fiind inundată de noroi şi mizerie. La naiba cu ele schimbări bruşte de vreme!

Oricum, trecând peste inconvenienţele meteo, în ultimul timp am ceva cu Nightwish, şi mai ales cu melodia asta. Probabil e de vină Tuomas, care-l urmăreşte ciudat pe Marco-n video sau poate vocea lui, da' sincer nu-mi pasă. Mi-e dragă rău melodia asta...

Nightwish - While Your Lips Are Still Red

Un comentariu:

Iris spunea...

O primavara frumoasa iti doresc!:D
P.S:Melodia e superba,si va ramane una dintre cele mai bune piese Nightwish,cu sau fara Tarja(cu toate ca lipsa ei este evidenta).