În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 12 iunie 2009

Un alt 2741.


Ok. Astazi am terminat cu scoala. Fericire! In sfarsit e vacanta si e ... liniste si mult somn. Nu imi vine sa cred ca voi putea dormi cat vreau, in sfarsit. 
Pentru inceput vreau sa zic ca o sa profit de timpu' asta liber la maxim. Vreau sa fac o multime de chestii. Scoala e in urma si eu am absolvit deja 7 clase. Nu ca mi-ar ajunge, insa e ok pentru un moment.
Cand am fost la premiere a fost stupid. Frig, balti, noroi si o gramada de vant. A batut non-stop si eu eram cu trei-sferturi. Thoamne!. Acum fie, am avut 9.76 media, exact ca anu' trecut. E bine ca ma mentin, nu? 
Totusi era mai cool daca ramaneam la 9.93, da' asta-i viata...
Cu ocazia vacantei mi-am mai deschis o chestie faina pe Twilight-Fans. Ii zice Jurnal si o sa scriu acolo cat de des pot.I'am pus numele dupa permisu' de la biblioteca, respectiv "Numarul 2741". Suna ... binee. 

Totusi pana vine var-miu cred ca ma pun sa cot un skin nou ca asta e prea ... roz. Thoamne! Tre' sa-l schimb cat de repede posibil! 

Niciun comentariu: