În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

luni, 1 iunie 2009

Numarul 2741.

Bine. Tocmai mi-a venit chef sa scriu(chiar daca nu prea am idee ce). Deja e prea de tot. Azi e ziua mea si nimic interesant. Poate doar somnu' de 3 ore complete:x. Am visat ceva cu o cladire mare si multi stalpi care o sustineau. Era si o incapere lunga. Si eu eram inauntru si nu puteam iesi. Chiar daca fiecare geam deschis dadea spre o gradina ciudata, eu eram prinsa inauntru. E prima data cand am visat asta, asa ca... nu stiu ce inseamna. '
Ieri mi-am gasit permisu' de la biblioteca. Era la tipa de acolo. A venit la mine si mi-a zis. "Domnisoara, v-ati uitat data trecuta asta" si mi-a intins chestia aia mica si alba din hartie tare... Am numaru' 2741. Parca e de la Jilava. Ma face sa ma simt ca intre 4 pereti.
Azi la scoala profa de mate ne-o cumparat Milkins. A fost bun. Dragut din partea ei. Daca ar fii de alta materie, cred ca as adora pe profa asta... E intodeauna super:x. 
Ma rog, la bio am dat test neanuntat si am luat 9(+1 pct de pe nu stiu ce intrebare) si in catalog 10... Acum doar trebuie sa ma gandesc de unde pot face rost de 2 kg de hartie. Maine am concurs de cultura generala(defapt chimie, fizica si bio) si o sa innebunesc. Ce stiu eu la fizica? Da' la chimie? Omg. Noroc ca e pe grupe. 
Ploua. Azi toata ziua a plouat. Si cand am venit de la scoala a plouat. Si am venit uda. Si ploaia e rece. Si nu am avut umbrela. Si a fost foarte ingrozitor pentru paru' meu(thoamne... ce spun)
Acum cred ca pun niste citate din ... Anne Rice.
"If I haven't put that on a T-shirt, I'm going to. Actually, I really don't want to write anything that can't be put on a T-shirt. Actually I'd like to write only on T-shirts. Actually, I'd like to write whole novels on T-shirts. So you guys could say, 'I'm wearing chapter 8 of Lestat's new book, that's my favorite; oh I see you're wearing chapter 6'" — Anne Rice (Blood Canticle)

"Give me a man or woman who has read a thousand books and you give me an interesting companion. Give me a man or woman who has read perhaps three and you give me a very dangerous enemy indeed." — Anne Rice

"Evil is a point of view. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under God are as we are, none so like him as ourselves." — Anne Rice

"Heaven would be Hell in no time if every cruel, selfish, vicious soul went to Heaven." — Anne Rice (Memnoch the Devil)

Niciun comentariu: