În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

joi, 25 iunie 2009

Have a nice day!








Uhm... Astazi a fost o zi plina. Am facut o multime de chestii interesante... Ma refer la faptul ca la ora 10 eram undeva intre vis si realitate, cu un ochi in Tvu' si unu inchis, cand a sunat Zuzi. Oh, my Zuzi :x. Avea chef de plimbare:)). So, ne-am dat intalnire la 1 in fata la Potaissa. Cat de dragut suna treaba asta, mai ales ca am mai stat putin prin pat si m-am bucurat de ideea de a iesi din casa... :x
So, la 12:30 am luat javra portabila. Mi-am indesat aparatu' de poze, portofelu' si doua perechi de ochelari(dah, am 2) si am iesit pe poarta. Faza naspa era ca la fara 20 am fost langa Potaissa asa ca, pana la fix... a trebuit sa cam astept. In timpu' asta m-am dus la biblioteca unde mi-am luat Pantalonii Calatori 4 - Last summer.
Ma rog, avand in vedere ca nimic nu era planificat, a cam trebuit sa imporvizam :)). Am mers in parc unde ne-am intalnit cu o Dani(o colega de-a lui Zuzi) si am facut poze... o gramada. 
Mi-a placut, mai ales ca apoi am mers la bunica-mea unde am mancat si am descoperit ca nu mai am nici o sansa la vre-un telefon mobil prea curand... Pacat, ptr ca de acum incolo nu o sa ma mai bruieze nimeni :)). 
Ma rog, dupa am plecat acasa la mine, unde trebuia sa vedem niste video-uri. Da' a naibii treaba! Nu mergea nici netu', nici nu aveam playeru' bun... Oh:(. 
Altfel am suferit de picioare ingrozitor si ne-am uitat la poze pe laptop(yeah, inca functioneaza!). 
Zuzi a trebuit sa plece la 6 ptr ca incepuse sa ploaie, insa pe la 7 s-a gandit daddi sa ma sune si sa-mi zica ca e liber si ar vrea sa mergem la plimbare. Dragut. Prima data o plimbare in cursu' saptamanii! Asa ca pe la 8 am fost in Cheile Turzii si am pierdut vremea pe-acolo pana cand a venit ploaia. Am si niste poze de-acolo... O sa pun o gramada azi, deciii :x 
Acum cred ca o sa merg sa ma joc Sims. Mi-e dor de familionu' meu :x 

Un comentariu:

Zeina spunea...

Ah,ce zi frumoasa a fost aia:X
Ce fotograf bun sunt:))
I'm proud!*.*

Abia astept marti!!!