În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 3 iunie 2009

Excursie istorica la Polus.


Azi am fost in excursie si a fost destul de fain. Adica a fost la Cluj si pe drum am facut cam o ora[ omg, nici cu bicicleta nu faceam atata...] am vazut multe biserici de care aproape ca nu stiam ca exista si ne-am plimbat prin Polus unde am ras ingrozitor... 
Se simte aeru' de vacanta. Pute defapt a libertate... De ce? Pentru ca profa de mate nu ne-o dat temaaaa:x. Pana la urma asta se numeste magie.
Ce m-a impresionat in Cluj cel mai mult?Ar trebui sa scriem pt istorie niste pareri. 
Pai, sa incep. 
Cel mai mult m-au impresionat bisericile. Masive, impuatoare si foarte interesante... Diferite in felul lor. Acum, pe fiecare nu le pot descrie in parte ca sincer am o varza in cap. Retin din fiecare cate un detaliu, insa e ciudat sa le diferentiez. Pana la urma tot biserici sunt, facand abstractie de religia din care fac parte. Erau(cred) reformate, catolice si chiar ortidoxe. 
O alta chestie interesanta a fost sa vad cum se lucreaza cu roata olarului. A fost pt prima data in viata mea cand am vazut in realitate asa ceva. Era un om care lucra la niste vase si imi placea mult formele pe care la dadea. Stiu ca am stat cam 30 de minute sa ma uit cum face totul... Era si modul in care reusea sa le picteze. Punea pensula si o tinea pentru cateva secunde acolo, apoi cum vasul se invartea, culoarea ramanea acolo... Mi-a placut mult. Era vorba ca vine la turda fest. Ce sa zic, abea astept:). Sper sa nu uit. 
Am fost si in Polus. E dragut in Polus. Primul lucru care l-am facut cand am intrat a fost sa mancam. Fetele au folosit mancarea de la KFC, da' mie mi-era pofta de Mc:x. Am vrut sa-mi iau si Happy Meal da' nu imi placeau jucariile... Dupa ce am terminat de mancat intr-un final am mers la baie unde fetele parca se blocasera. Eu am dat-o scurta si dupa am mers la librarie unde m-am socat la ce carti putine erau. Parerea mea? Aia au innebunit. Cum thoamne sa nu aiba nici o carte de Anne Rice??? Ma rog, mi-am cumparat Angels & Demons de Dan Brown si acum astept sa termin Mumia, chiar is curioasa sa vad cum e... 
Dupa mine excursia a fost ok... Mi-a placut. Si rezumat de la carte:
Robert Langdon este chemat de către CERN pentru a investiga o victimă a crimei, marcată cu ambigrama Illuminati. Când acesta descoperă evidenţă a reapariţiei unei fraternităţi secrete antice cunoscută ca Illuminati - cea mai puternică organizaţie ilegală din istorie - el face faţă unei ameninţări mortale către existenţa celui mai dispreţuit inamic a organizaţiei: Biserica Catolică. Când Langdon află că ceasul de pe o bombă cu cronometru a Illuminati ticăie, zboară cu avionul spre Roma, unde îşi uneşte forţele cu Vittoria Vetra, o savantă italiană enigmatică şi frumoasă. Îmbarcându-se într-o vânătoare non-stop, plină de acţiune prin cripte întunecate, catacombe periculoase, catedrale abandonate şi chiar spre cel mai secret cavou din lume, Langdon şi Vetra urmăresc un drum vechi de 400 de ani cu simboluri antice, care marchează singura speranţă de supravieţuire a Vaticanului.
Este defapt rezumatu' de la film, insa ideea e acceasi. Abea astept sa se faca odata filmu'... Defapt sa apara pe Strong... :)). 

Niciun comentariu: