În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

vineri, 19 iunie 2009

Din nou, 'neata!


Am uitat sa scriu de mult. Sincer n-am prea avut chef. Mi-era sila, eram plictisita de posturile astea lungi, si sincer nici acum nu-s entuziasmata. Totusi trebuie sa ma trezesc, si poate asta ma ajuta. 

Deci zilele astea n-au fost extraordinar de interesante, insa mie mi-au placut. Am fost in parc, am baut Fanta, am murit de ras, m-am catarat in copac si nu-mi mai venea sa ma dau jos, am inceput sa citesc "Tess D'Urberville" s iam fost la var-miu sa-i instalez windowsu'... 

Si inca ceva. Am vazut doua filme cu Toby Hemingway. The Convenant si Feast of Love. Dragute amandoua, insa ultimul e cam sensibil, si acolo moare! Dintre toate personajele alea, doar el a trebuit sa moara! A naibii treaba!

The Convenant: In 1692, in colonia Ipswich din Massachusetts, cinci familii cu puteri supranaturale au facut un juramant. Una dintre ele, lacoma sa-si creasca puterile, este izgonita de catre celelalte, iar linia de sange i se stinge. Cel putin pana acum, in prezent, cand cei patru descendenti ramasi in confrerie isi dau seama ca-i paste un mare pericol. Cand cadavrul unei colege este gasit, secretele incep sa iasa la iveala, ceea ce ameninta sa rupa juramantul care le-a protejat familiile de secole incoace.

The Feast of love: Filmul se bazeaza pe romanul cu acelasi nume scris de Charles Baxter. 
Un grup de prieteni ce locuiesc la marginea orasului Oregon intra in contact cu o femeie pe nume Chloe, o persoana rebela, senzuala, ce reuseste sa le schimbe perceptia asupra vietii si in special a dragostei. 
Astfel pe parcursul filmului ne sunt prezentate mai multe povesti si caractere, incepand cu Bradley, proprietarul unei cafenele, ce are obiceiul de a cauta dragostea in cele mai nepotrivite locuri, continuand cu Diana, un agent imobiliar ce este prins intr-o relatie cu un barbat casatorit si terminand cu un profesor local pe nume Harry al carui sotie face tot posibilul sa-l ajute sa treaca peste moartea cuiva drag.
Toate aceste fire de actiune se impletesc intr-o remarcabila lectie de viata si dragoste, in care fiecare personaj trece prin nenumarate stari de spirit pana sa-si gaseasca deznodamantul.

Ok. Deja nu m-am trezit si is mai plictisita decat oricand. Merg sa dorm, mai e pana vine Zuzi. Si inca ceva. Ador tipu' din poza:)). Si inca ceva. Azi vine Zuzu la mine si io dorm pe mine momentan =)). Omg :)). 

Niciun comentariu: