În viaţă irosim ani şi la moarte cerşim clipe.

miercuri, 3 august 2011

Transylvania Fest 2011 - Blaj.

Zilele trecute m-am întors din Blaj, unde pe perioada 29 - 30 iulie a avut loc festivalul Transylvania Fest organizat în scopul de a promova cultura, turismul şi mâncarea transilvăniene. 
Astfel, ne-am adunat o mulţime de voluntari: de la Raţiu vreo zece plus ăia de la Peace Corps care erau tot vreo zece şi-am lucrat umpicuţ pe-acolo. 
Ar fii aiurea să înşir evenimente "interesante" pentru că la ora asta nu-mi amintesc şi oricum îs prea multe. Important îi c-a trecut şi totu-i bine. 
Nişte poze: 





Cam toate cred că-s făcute de Gelu, aşa că sper că nu se supără că le-am "împrumutat". Până la urmă c-am zis că-s a lui se numeşte credit, nu? 
Oricum, noi să fim sănătoşi! 

Niciun comentariu: